آگهی ویژه

دوره فوق تخصصی آموزش طراحی وب سایت

دوره آموزش طراحی وب سایت ویژه کار و کسب درآمد تجارت الکترونیک را با ما تجربه کنید.

ارائه 4 گواهینامه تخصصی بهمراه ترجمه بین المللی مدارک پس از پایان دوره

در این دوره فوق تخصصی آموزش طراحی وب سایت می آموزید چگونه در بازار کار این شغل تبلیغات کرده ، سفارش بگیرید ، وب سایت حرفه ای خود و مشتریان را طراحی کرده و کسب درآمد بسیار خوبی داشته باشید. این دوره علاوه بر علاقمندان به طراحی وب سایت برای افراد زیر بسیار مناسب است و پیشنهاد می کنیم که وقت را هدر ندهید و هرچه سریعتر در این دوره ها شرکت نمائید:

اگر به دنبال شغل مناسب هستید ، دیگر نیاز نیست به دنبال آگهی های استخدام در روزنامه ها و اینترنت بگردید. با کسب تخصص و تجربه در مدتی نسبتا کوتاه به یک طراح متخصص وب سایت تبدیل شوید و شروع به کسب درآمد کنید.
اگر از درآمد کنونی تان رضایت ندارید و به دنبال شغل دوم و یا سوم مناسب با درآمد بالا می گردید ، می توانید دوره آموزش طراحی وب سایت را گذرانده و در زمانهای فراغت در کنار شغل اصلی تان سفارشات طراحی وب سایت را انجام داده و کسب درآمد بالایی داشته باشید.

ولی زاده : 09122768407
تلفن : 52-66956051 - 9821 +


شما در دوره آموزش طراحی سایت خواهید آموخت:
مفاهیم طراحی سایت - انتخاب و خرید دامنه وب سایت - آشنایی با مفهوم هاستینگ و نحوه انجام تنظیمات کنترل پنل هاستینگ - وب سایت دینامیک - سیستم مدیریت محتوا آشنایی با مفاهیم HTML - CSS - JavaScript - Ajax - MySql - PHP - Flash - ActionScript- Web Graphic - Stylesheet و سایر تکنولوژی های موجود در طراحی وب سایت - آشنایی با مفاهیم بهینه سازی وب سایت SEO - SEF - SEM و سایر مفاهیم بهبود رتبه وب سایت در گوگل - امنیت وب سایت - متن بازها مانند جوملا - وردپرس - دروپال - پی اچ پی نیوک - فروشگاه سازها - پرتال ها و سایر علومی که شما نیاز به یادگیری آن دارید.
دوره های آموزشی در آکادمی آموزشی آپادانا کاملا کاربردی و با آخرین متدهای تکنولوژی آموزشی طرح ریزی شده تا پس از پایان دوره کارآموزان مستقیما وارد بازار کار شوند.

دوره های آموزش طراحی وب سایت بصورت گروهی - نیمه گروهی و خصوصی برگزار میشود.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کامپیوتر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها