آگهی ویژه

آموزش اسمبل کامپیوتر مونتاژ کیس عیب یابی و بستن سیستم گیمینگ و طراحی

شناخت قطعات تخصصی مادربرد و پردازنده ⭐️ آموزش اورکلاکینگ سیستم ⭐️ آموزش ارتقاء کیس ⭐️ آموزش رفع عیوب سخت افزاری کامپیوتر ⭐️ آموزش مونتاژ سیستم گیمینگ آموزش بستن ریگ ⭐️ آموزش نصب ۲ یا بیشتر کارت گرافیک ⭐️ آموزش بستن سیستم طراحی و انیمیشن ⭐️ آموزش آپدیت بایوس ⭐️ آموزش نصب ویندوز اورجینال ⭐️ آموزش کار در محیط بایوس

تخصص ما آموزش اسمبل و مونتاژ سیستم های کامپیوتری حرفه ای است. اگر میخواهید خدمات کامپیوتری راه اندازی کنید لازم است که قطعات را بدرستی بشناسید و جور شدن این قطعات در کیس باعث افزایش سرعت و بهینه بودن قیمت خرید قطعات میشود.

❎ روشهای صحیح اورکلاکینگ کامپیوتر، شناخت بایوس مادربردها و ارتقاء آن به بیشترین توانایی در پردازش گرافیک و کار با سیستم از موارد اصلی در این کارگاه است. حتی ارتقاء سیستم های قدیمی و بهینه سازی آن به کامپیوتر هایی با سرعت بسیار بالا در این کارگاه آموزشی عملی توضیح داده میشود.

با شرکت در کارگاه عملی کامتک میتوانید نسل های انواع سی پی یو ، RAM ، مادربرد و کارت گرافیک را بشناسید و هر یک را با پهنای باند مناسب SET کنید. روش عیب یابی سیستم و اینکه یک کامپیوتر چرا کار نمیکند یا روشن نمیشود نیز در این دوره آموزش داده میشود.

☎️ جهت اطلاعات بیشتر روی لینک آگهی بزنید تا با سرفصلهای ما و شروع دوره اشنا شوید.
دوره ها تخصصی ویژه بازار کار طراحی شده و کارآموز در بازه زمانی کوتاه میتواند بهترین نتیجه را بدست آورد.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کامپیوتر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها