آگهی ویژه

کنتاکتور LC1F150M5

کنتاکتور سری F اشنایدر:
کنتاکتور های سری F اشنایدر از پرفروش ترین سری کنتاکتور های نمایندگی اشنایدر در جریان بالای ۱۱۵ آمپر در جهان میباشد.این سری از کنتاکتورها با مصارفی همچون استفاده در موتورهای بزرگ،بانک های خازنی،مدارات روشنایی و سایر تجهیزات الکتریکی باعث محبوبیت خود در بین مصرف کنندگان شده اند.سری F کنتاکتور های اشنایدر دارای بالاترین ضریب امنیت و قابلیت اطمینان و نیز بالاترین عمر مفید در بخش مکانیکی در بین کنتاکتورهای موجودمی باشند.
این سری از کنتاکتور دارای رنج های مختلف ولتاژی است.ولتاژ بوبین این سری از ۲۴ ولت AC/DC تا ولتاژ ۳۸۰ ولت AC قابل تغییر بوده که بسته به نیاز مشتریان و صنعت می توان از هر کدام استفاده کرد.در سری کنتاکتور های اشنایدر بر خلاف کنتاکتورهای زیمنس به جای سنجش کنتاکتور بر حسب توان از آمپر استفاده شده است.کنتاکتورهای اشنایدر سری F دارای رنج آمپری از ۱۱۵ تا ۸۰۰ آمپر می باشند.
کنتاکتور های اشنایدر به وسیله پیچهای موجود و همچینین ابعاد کوچک و راه اندازی آسان کار را برای استفاده اژ آن ساده و ممکن کرده اند. این سری از کناکتورهای اشنایدر الکتریک این اطمینان رو می دهد که در صورت خزش هادی و یا جرقه به صورت لحظه ای به دلیل به کار گیری مواد مستحکم و طراحی خوب آن هیچ خلل و توقفی در روند کار کنتاکتورصورت نمی گیرد.

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، برق صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها