آگهی ویژه

تابلو برق بانک خازن CB

تابلو برق بانک خازن CB

تابلوهای برق بانک خازن، جهت اصلاح توان غیر مفید (راکتیو) برخی از مصرف کننده های الکتریکی مثل سيم پيچها، ترانسها، موتور آسانسورها، چك های مهتابی، ترانس لامپها و پرژكتورها، پمپ های آب و ... می باشند

تابلو برق بانک خازن به مجموعه ای از خازن ها گفته می شود که جهت اصلاح ضریب توان شبکه  یا کنترل توان راکتیو مورد استفاده قرار می گیرد.
تابلو برق بانک خازنی در  شبکه های توزیع فشار ضعیف، پروژه های صنعتی، ساختمان های مسکونی، بسیار پرکاربرد هستند و مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده تابلو برق بانک خازن از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است، زیرا با توجه به اینکه در پروژه های صنعتی یا ساختمان های مسکونی از تجهیزاتی استفاده میشود که  بیشتر بار آن ها سلفی هستند و این خاصیت  باعث به وجود آمدن توان راکتیو در شبکه برق میشود، که این توان راکتیو باعث بروز مشکلاتی مانند: افزایش تلفات و افزایش جریان و در نتیجه افزایش مقطع سیم و کابلها میشود. و بهترین روش برای حل این مشکلات اضافه کردن خازن به مدار است.

مزایای مهم استفاده از تابلو برق بانک خازن، کاهش هزينه قبوض برق می باشد.

به سه روش کلی زیر میتوان مطلع شد که ساختمان به تابلو برق بانک خازن احتیاج دارد:

روش اول: مشخص کردن تعداد مصرف کننده های موجود در ساختمان، که معمولا با توجه به اطلاعات فنی هر مصرف کننده که در پلاک شناسایی یا دفترچه راهنمای آن مصرف کننده درج شده است.

روش دوم: با استفاده از اطلاعاتی که در قبض برق درج میشود، که این امر در قبوضی که مصرف توان راکتیو آنها درج شده باشد، قابل تشخیص است.

و روش سوم: استفاده از دستگاه پاور آنالایزر و برداشت و ثبت اطلاعات در یک بازه زمانی مشخص می باشد، که این روش دقیق ترین و درست ترین روش انتخاب تابلو برق بانک خازن مناسب می باشد.

 

گروه مهندسی رعـد کـنترل قـدرت در زمینه طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، مشاوره، رفع عیب، تهیه و تجهیز انواع تابلوهای برق بانک خازن در کیلووارهای مختلف آماده خدمت رسانی به شرکت ها، ارگان ها، مهندسین و هم وطنان ایران عزیزمان می باشد.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، برق صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها