آگهی ویژه

سیستم پوشش قوسی سقف با بهترین عایق تنها در یادمان ارک میهن

از قابلیتهای سیستم پوششی زیپ پانل که درحال حاضر در ایران تنها در تبریز و تنها توسط شرکت یادمان ارک میهن تولید می شود می توان به توانائی پوشش سقفهای با قوس محدب و یا مقعـر می باشد . همچنین قابلیت تولید پروفیل مورد نیاز سقفهای کروی و یا بیضـوی شکل را به صورت (Conic ) دارا می باشد . پروفیلهای تولیدی در صورتیکه روی سقفهایی با شعاع انحناء بیش از40 متر قرار بگیرند بدون نیاز به قوس دهی و تحت تاثیر وزن خود ، روی سقف قرار می گیرند. در شرایطی که شعاع انحناء سقف کمتر از 40 متر باشد ، می بایستی با دستگاه مخصوص Curving قوس لازم را در پروفیل ایجاد نمود.
عایق اصلی مورد استفاده در سیستم zip panel پشم سنگ می باشد که به جای آن می توان از پلی استایرن ، پلی یورتان و پشم شیشه نیز استفاده کرد. پشم سنگ علاوه بر عایق حرارتی که مقادیر آن در جدول زیر مشخص شده ، عایق صوتی خوبی نیز می باشد که طبق آزمایشات صورت گرفته مقاومت عایق صوتی پشم سنگ برابر 53dB در واحد سطح می باشد.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، مصالح
جدیدترین آگهی‌ها