آگهی ویژه

ایزوگام سما بام دلیجان

تولید و صادرات ایزوگام سما بام دلیجان
انواع BOF و BPP با نشان استاندارد ایران
ضمانت نامه 10 ساله کارخانه و 5 ساله بیمه ایران
با کیفیت و قیمت مناسب
موبایل : 09188661557-09188662961
تلفن تماس : 8-0864424733

یکی از مهمترین محصولات این برند تولیدی، ایزوگام پلیمری با استفاده از قیر خالص (BPP) می باشد که با نام تجاری "ایزوگام دولایه فویلدار صادراتی استاندارد" شناخته می شود. این محصول دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و در دماهای پایین و بالا ثبات شکلی خود را حفظ می کند. همچنین ضخیم تر از نوع تک لایه بوده و دارای استحکام بالاتری می باشد. از سایر مزایای این محصول می توان طول عمر بالا، وزن کم، ایجاد چسبندگی بالا به سطح، خواص ارتجاعی عالی، مقاومت در برابر سوراخ شدن و پارگی، و مقاومت در مقابل نوسانات دمایی را نام برد.
در این نوع از عایق های رطوبتی، از قیر مخصوص ایزوگام و همچنین افزودنیهای پلیمری مانند فیلم پلی اتیلن، لایه ی پلی استر، تیشو و برخی مواد مخصوص استفاده می شود. این نوع ایزوگام دارای مقاومت بالایی در عوامل جوی مختلف مانند باران های اسیدی، سرمای شدید، گرمای شدید و پرتوهای مضر خورشیدی می باشد. روکش آلومینیمی موجود روی این نوع از ایزوگام باعث انعکاس بیش از 80% از نور خورشید می شود و از گرم شدن بیش از حد سطح بویژه در روزهای گرم و آفتابی جلوگیری می کند. علاوه بر آن، وجود روکش آلومینیمی مانع برخورد مستقیم عوامل جوی با قیر می شود و عمر ایزوگام را افزایش می دهد. همچنین باعث می شود یخ و برف نشسته بر روی ایزوگام به سرعت ذوب شود. از سایر مزایای این نوع ایزوگام می توان به مقاومت بالا در مقابل کشش های طولی و عرضی اشاره نمود که باعث انـعطاف پـذیری بالا در هنگام نصب می شود و امکان عایق بندی زوایا را مهیا می سازد. با توجه به خصوصیات نام برده شده، این نوع از ایزوگام مناسب استفاده در سقف ها و مکان هایی می باشد که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند
ارتفاع : 1 متر
طول : 10 متر
قطر رول : 25 سانتی متر
ضخامت : 4 میلیمتر
وزن : 41 کیلوگرم

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، ایزولاسیون
جدیدترین آگهی‌ها