آگهی ویژه

واتر استاپ آببندی درزه ها(شرکت پارسیان مهار سنگ)

پارسیان مهارسنگ نماینده فروش واتراستاپ هیدروفیلی TPH آلمان
واتراستاپ هیدروفیلی نسل جدیدی از واتر استاپ‌ها می باشد که با هدف رفع معایب واتراستاپ های PVC طراحی شده است. نحوه عملکرد این نسل از واتراستاپ ها نسبت به واتراستاپ های PVC کاملا متفاوت می‌باشد. واتراستاپ هیدروفیلی بر پایه لاستیک های مصنوعی می باشد که در درزهای اجرایی استفاده می شود. ویژگی بارز این محصول، افزایش حجم در تماس با آب و رطوبت می باشد. در واقع عملکرد این محصول براساس مسدود نمودن مجرای نفوذ آب با افزایش حجمی در حدود 300 تا 800 درصد می باشد.
واتراستاپ هیدروفیلی منبسط شونده بعد از ریختن لایه اول بتن (بتن قدیم) و قبل از لایه جدید (بتن جدید) و جهت آب‌بند شدن درز اجرایی ایجاد شده نصب می‌گردد. بنابراین تقسیم‌بندی و مشخص بودن محل دقیق درز اجرایی از قبل نیازی نیست.
برتری واتراستاپ هیدروفیلی نسبت به واتراستاپ PVC
1- مشکل جمع شدگی بتن (shrinkage) در اطراف واتراستاپ های PVC
بتن به دلیل ماهیت خود در اطراف واتراستاپ PVC دچار پدیده جمع شدگی می گردد که این اتفاق موجب به وجود آمدن مجرا و کانال مناسبی جهت نفوذ آب می گردد. حال آنکه همین اتفاق در مورد واتراستاپ هیدروفیلی نیز می افتد. اما این نوع از واتراستاپ ها با افزایش حجم خود در مواجه با آب، فضای خالی ایجاد شده در اثر جمع شدگی را، پر کرده و مشکل جمع شدگی بتن را مرتفع می سازد.
2-خم شدن واتراستاپ PVC درحین بتن ریزی
یکی از مهمترین مشکلات واتراستاپ های PVC ، در رفتن از محل خود در حین بتن ریزی می باشد. یکی از خطرناکترین اتفاقات زمانی است که واتراستاپ در اثر بار وزنی بتن خم شده و فضای تو خالی در هسته بتن ایجاد می گردد که علاوه بر اختلال در سیستم آب بندی، سطح مقطع بتن را کاهش می دهد که می تواند در مقاطعی باربر سازه مانند دیوار های برشی بسیار خطرناک باشد!
3-اتصال سر به سر
یکی از اصلی ترین مشکلات واتراستاپ PVC جوش و اتصال سر به سر در تقاطع ها می باشد که نیاز به دقت و مهارت نصاب دارد و در صورت غفلت و یا خطا در حین جوش دادن دو سر واتراستاپ PVC، آب بندی درز بتنی با مشکل مواجه خواهد شد. واتراستاپ هیدروفیلی بر خلاف واتراستاپ PVC نیازی به جوش و اتصال سر به سر ندارد. فقط کافی است دو سر واتراستاپ هیدروفیلی را با همپوشانی مناسب (حداقل 10 سانتیمتر) در کنار یکدیگر قرار داد و با چسب در محل خود تثبیت کرد.
4-اجرای راحت واتراستاپ هیدروفیلی نسبت به PVC
یکی از اصلی ترین مزیت های واتراستاپ هیدروفیلی ، اجرای ساده و سریع این محصول می باشد.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، ایزولاسیون
جدیدترین آگهی‌ها