آگهی ویژه

مرکزخدمات پیام کوتاه تورنگ اس ام اس

ارائه دهنده پنل ارسال انبوه پیامک تحت وب
بدون نیاز به هیچگونه امکانات سخت افزاری
با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
سامانه پیامک کاربری و پنل نمایندگی و تعرفه پیامک ارزان و همکاری در فروش و وب سرویس بودن و ارسال از دکل ایرانسل و داشتن شماره اختصاصی از مزایای ارسال با پنل ما میباشد.
شماره 1000 , شماره 3000 , شماره 50002 , شماره اختصاصی 021 , ارسال با نام تجاری
SMSPad
سامانه پیامک و ارسال اس ام اس گروهی
حتما شما هم روزانه تعدادی پیامک که با هدف تبلیغ انجام می شوند را دریافت کرده اید. شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که می توانند این اس ام اس ها را ارسال کنند. سایت www.torangsms.ir به عنوان یکی از پیشگامان عرضه سامانه های ارسال پیامک بر آن است که با ساده سازی ارسال اس ام اس از طریق وب، این امکان را برای تمامی اقشار جامعه فراهم نماید که هر فردی با هر سطح دانش و معلوماتی، اقدام به ارسال پیامک نماید، تاثیر آن را در کسب و کار خود مشاهده کند و از آن لذت ببرد. شما می توانید با چند کلیک اقدام به ارسال اس ام اس مورد نظر خود برای ده ها هزار نفر نمایید اما لحظه ای از زمان خود را هدر ندهید. سامانه اس ام اس و یا سامانه پیامک بستری مناسب را برای ارسال پیامک در کمترین زمان و مدیریت آنها فراهم آورده است.

ورود به محیط سامانه پیام کوتاه و استفاده از امکانات آن :
پس از ثبت نام در سامانه پیام کوتاه ایده پردازان و فعالسازی ٬ با وارد کردن نام کاربری (شماره موبایل) و رمز عبور می توانید وارد سامانه پیامک شوید ٬ پس از ورود و تکمیل اطلاعات فردی و فعالسازی خط پیامکی می توانید از امکانات سامانه پیامک بهره مند شوید .

در هر لحظه و هر کجا که بودید پیامک ارسال کنید :
شما می خواهید در هر جایی که بودید با تبلت یا لپ تاپ خود از سامانه پیامک استفاده نمایید ؟ به این امکان ریسپانسیو بودن می گویند ، بر حسب ابعاد ، نوع نمایش سامانه پیامک تغییر میکند اما در نمایش امکانات سامانه پیامک تغییری ایجاد نمی شود ، یعنی این همه امکانات را می توانید به صورت یکجا داشته باشید .

تا حالا با موبایل به 1 میلیون نفر پیامک فرستادید ؟
با توجه به ریسپانسیو بودن سامانه پیامک ، این امکان برای شما وجود دارد که از تمامی امکانات سامانه پیام کوتاه در گوشی خود نیز استفاده نمایید ، هر تعداد که مدنظرتان است پنلتان را شارژ کنید و پیامک ارسال نمایید .

پیشنهاد شگفت انگیز : ارسال از روی نقشه گوگل !
از روی نقشه گوگل هم می توانید در شهرهای بزرگ پیامک ارسال کنید ، محدوده مورد نظر خود را انتخاب کنید ، متن پیامک را تایپ کنید و در زمان مورد نظر ارسال انجام میگیرد .

این بخش در حال تکمیل شدن می باشد ٬ اما در حال حاضر شهرهای تهران ٬ مشهد ٬ کرج ٬ اصفهان ٬ شیراز ٬ ارومیه ٬ قم ٬ دزفول و تبریز در سامانه پیام کوتاه قابل استفاده می باشند .

تعرفه پنل اس ام اس :
فعالسازی پنل اس ام اس ایده پردازان الکترونیک رایگان بوده و هزینه ای در بر نخواهد داشت و در حال حاضر یک خط اختصاصی رایگان نیز به کاربران اهدا می گردد و امکانات پایه مانند ارسال و دریافت پیامک ، دفترچه تلفن و ارسال تیکت و ارسال هدفمند ، ارسال از روی نقشه گوگل و ... به صورت رایگان فعال می باشد و بسته به نیاز خود می توانید سایر ماژول ها را از داخل سامانه پیامک فعال نمایید .

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، اینترنت
جدیدترین آگهی‌ها