آگهی ویژه

فیلم آموزش سالیدورک کتیا | پیشرفته

آموزش و تدریس خصوصی و گروهی نرم افزار solid works توسط دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک
تدریس بخش های مختلف در این نرم افزار مانند:
طراحی قطعه در محیط part
مونتاژ قطعات در محیط assemble
تهیه نقشه های ساخت از قطعه و مجموعه در محیط drawing
طراحی سطوح ساده و پیچیده
(ضمنا از مزایای این دوره آموزشی می توان به یادگیری اصول طراحی و تکنیک های مدلسازی اشاره کرد.)
کلاس ها بنا به درخواست شما در منزل و یا محل کارتان برگزار می شود .

we listen to you & commited to your success
امتیازاتی نیز برای کاهش مبلغ حق التدریس وجود دارد ، که از آن جمله می توان به تعداد جلسات و معرفی دانشجوی جدید اشاره نمود.
سه راه برای تماس با بنده :
1- تماس با شماره همراه 09127089568( در صورت عدم پاسخگویی یا خاموش بودن همراه بنده بترتیب از راه های 2 و 3 برای ارتباط استفاده کنید )
2- ارسال پیامک به شماره 09127089568(در اسرع وقت با شما تماس می گیرم.)
3- ارسال ایمیل به آدرس shahryaralikaramy@asme.orgحداکثر تا 24 ساعت بعد به ایمیل شما پاسخ خواهم داد.

هزینه ی کلاس ها:
ویژه دانشجویان: 295 هزار تومان
ویژه صنعتگران: 385 هزار تومان

فروش فیلم آموزش سالیدورک | کتیا
این اموزش حرفه ای ترین فیلم های اموزش فوق پیشرفته از نرم افزار سالیدورک و کتیا در ایران است این اموزش بصورت حرفه ای به اموزش مدلسازی حرفه ای کاربردی از نرم افزار سالیدورک و کتیا می پردازد تکنیکی که در این اموزش استفاده شده است این است که شما بدون نیاز به ابر نقاط میتوانید هر مدلی را طراحی کنید در این اموزش ها از تکنیک تصویر وارد کردن در نرم افزار سالیدورک و کتیا استفاده شده است که شما با این ترفند گفته شده در این اموزش میتوانید هر مدلی را طراحی کنید چرا که فقط کافی است یه گوشی دوربین دار داشته باشید از مدل عکس بگیرد و ان را وارد نرم افزار سالید یا کتیا کنید و از روی ان کار مدل سازی خود را انجام دهید با این مجموعه تمرین ها از سالیدورک و کتیا محال است شما نتوانید دیگر مدلی را نتونید طرحی کنید انهم بدون نیاز به ابر نقاط
بایبل سالیدورکز ۲۰۱۳ – Solidworks 2013 Bible
کتاب بایبل سالیدورک، درواقع کتابی جامع در زمینه ی آموزش نرم افزار طراحی سه بعدی سالیدورکز می باشد. در این کتاب به مباحث مختلفی از جمله آموزش فضای ترسیم (Sketch)، آموزش فضای قطعه سازی ( Part )، آموزش فضای مونتاژ ( Assebmly ) و آموزش فضای نقشه کشی ( Drawing ) پرداخته شده است.
این کتاب به درد چه کسانی می خورد؟
رویکرد آموزش این کتاب، برپایه آموزش به کمک تمرین های متععد عملی است که با تصاویر و اشکال مختلف نمایش داده شده اند. این کتاب برای مخاطبان مختلفی در سطوح متنوع علمی و تجربی تالیف شده است و هم برای کسانی که مبتدی هستند و هم برای کسانی که تجربه ی کار با این نرم افزار را دارند، مطالب مفیدی در این کتاب وجود دارد.

در بخش SOLID SOLIDWORK SOLIDWORKS آموزش SOLIDWORK آموزش SOLIDWORKS آموزش جامع سالیدورک بهمراه آموزش جامع سالیدورکز آموزش مبتدی آموزش مبتدی سالیدورک آموزش مبتدی سالیدورکز آموزش مقدماتی آموزش مقدماتی SOLIDWORK آموزش مقدماتی SOLIDWORKS آموزش مقدماتی سالیدورک و آموزش مقدماتی سالیدورکز با آموزش پیشرفته آموزش پیشرفته SOLIDWORK آموزش پیشرفته SOLIDWORKS آموزش پیشرفته سالیدورک آموزش پیشرفته سالیدورکز آموزش کار با سالیدورکز جامع دانلود دانلود رایگان دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب دانلود کتاب سالیدورک دانلود کتاب سالیدورکز سالید سالیدورک سالیدورکز مبتدی مقدماتی،پیچیده پیشرفته کتاب کتاب SOLIDWORK کتاب SOLIDWORKS کتاب آموزش SOLIDWORK کتاب آموزش SOLIDWORKS کتاب آموزش سالیدورک میباشد.

قیمت: 295,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کتاب آموزشی
جدیدترین آگهی‌ها