آگهی ویژه

کتاب جامع علم گریم و زیبایی آقای گریم

کتاب آقای گریم اولین کتاب جامع علم زیبایی و گریم به همراه آموزش تصویری
نویسنده سهیل ثابت
شما با خرید کتاب و نه ترم آموزشی مجوز حضور در آزمون جامع مدرسه میکاپ کلوزاپ رو کسب میکنید و در صورت قبولی دانشنامه کسب خواهید کرد

هنرجویان و علاقه مندان از هر نقطه دنیا مجاز به شرکت در این دوره ها خواهند بود سهیل ثابت موسس و بنیانگذار مدرسه عالی هنری کلوز آپ طراح گریم سینما تئاتر و تلویزیون و میکاپ آرتیست حرفه‌ای و مدرس مدرسین برتر میکاپ در دهه اخیر بوده و نویسنده مجموعه کتاب‌های آقای گریم کارآفرین برتر در زمینه سالن های زیبایی و دارای بالاترین مدرک در زمینه مدیریت سالن داری است. برای شرکت از دوره های آموزشی هر رشته ابتدا باید جزوه یا کتاب همان رشته که به صورت نسخه الکترونیک و نسخه چاپی در سایت موجود میباشد دانلود شود و ترم های استاد مربوطه پاس شود و بعد از فراگیری دوره ها هنرجو با صلاح دید استاد همان رشته مجاز به شرکت در آزمون جامع میشود. که بعد از گرفتن نمره قبولی موفق به دریافت دانشنامه مدرسه میشود.

تمامی دروس رشته های هنر به صورت آکادمیک، ترمیک و مجازی برگزار می‌شود هنرجویان بعد از گذراندن ترم های تحصیلی، مجاز به شرکت در آزمون نهایی شناخته می‌شوند و با صلاح دید اساتید مربوطه و کسب حد نصاب نمره قبولی مجاز به دریافت دانشنامه خواهند شد این دانشنامه در این سایت قابل استعلام خواهد بود. این مدرسه محدودیت مکانی و سنی ندارد.

قیمت: 000 تومان
تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کتاب آموزشی
جدیدترین آگهی‌ها