آگهی ویژه

تدریس خصوصی دروس مهندسی عمران و انجام پروژه ها

علی رغم وجود کلاس های تدریس خصوصی فراوان در شهر تهران هنوز هیچ گروهی نمی تواند مدعی شود که تمام مدرسین آن ها از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف هستند و البته از نخبه های این مرز و بوم ، ولی گروه ما که متشکل از دانشجویان ارشد و دکتری عمران دانشگاه صنعتی شریف می باشد این ادعا را دارد که کاملا متشکل از افراد نخبه می باشد و با حداقل هزینه می توانید تمامی دروس را در سطح عالی فرابگیرید و این موضوع محدود به دروس کارشناسی نیست بلکه در دروس ارشد و دکتری و همچنین دروس مربوط به کنکور ارشد و دکتری این گروه تضمین کننده فهم کامل مطالب می باشد و در ضمن کلیه کلاس ها در منزل دانشجوی عزیز تشکیل می گردد در عین حال قابل ذکر است که اکثر بچه های این گروه رتبه های برتر کنکور بوده و البته در المپیاد های دانشجویی نیز دارای رتبه های برتر هستند.
در انتها بایستی عرض کنم که این گروه تمامی پروژه های کارشناسی و دوره ارشد را انجام می دهد.
پروژه های کارشناسی: طراحی معماری، پروژه های با نرم افزار مطلب و ...
پروژه های ارشد: تمامی پروژه هایی که نیاز به نرم افزار مطلب دارند و پروژه هایی که نیاز به نرم افزار های خاص دوره ارشد دارند.
با تشکر از حسن توجه شما و حسن انتخاب شما

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، درسی
جدیدترین آگهی‌ها