آگهی ویژه

کامل ترين کتاب اصول حسابداري در ايران

مرکز پخش و فروش – گروه نرم افزاري ياران – تهران تلفکس : 22528744
نشاني : تهران – مجيديه شمالي 16 متري دوم خيابان شهيد حسين حفظي پلاک 18 طبقه دوم شرقي
و
وبلاگ ( مرجع حسابداران حرفه اي ايران ) به آدرس :
http://www.padideh4.blogfa.com
وبلاگ ( گروه نرم افزاري ياران ) به آدرس :
http://www.yaransoft.blogfa.com
اين کتاب بسيار جالب در شهريور ماه سال 1387 از سوي انجمن حسابداران خبره ايران و در ماهنامه شماره 197 اين انجمن تخصصي ( ماهنامه حسابدار ) در صفحه 94 به عنوان کامل ترين و بهترين کتاب مرجع آموزشي اصول حسابداري در ايران شناخته و معرفي شده است همچنين روزنامه اقتصاد پويا شماره 1197 در صفحه 6 اين کتاب را بهترين و کامل ترين کتاب مرجع اصول حسابداري که در کتابخانه هاي سراسر کشور موجود است معرفي نموده و اذعان داشته است که اين کتاب در حال تسخير تمامي کتابخانه هاي ايران مي باشد
( جامعه حسابداران رسمي ايران )
بالا ترين مرجع قانوني و رسمي رشته حسابداري در ايران
در سايت خود در تاريخ 28 / 4 / 88 اين کتاب را به عنوان بهترين منبع درس اصول حسابداري
تاييد و معرفي کرده است
————————
براي اولين بـار در ايــران
مطالعه و يادگيري اين کتاب نيـازي به استـاد ندارد
معتبـرترين ، کاربـردي ترين ، ساده ترين و کامل ترين
کـتـاب مرجع
اصـول حسـابـداري
که تا به حال در ايران تـاليف شده است
براي :
دانشجـويان رشتـه حسابداري دانشگاههاي سراسر کشور
( دانشگاههاي دولتي ، آزاد اسلامي ، پيـام نور ، علمي کاربـردي )
دانش آموزان آموزش و پرورش در رشته حسابداري ( کـار دانش )
کارآمـوزان فني و حرفه اي رشته حسابداري ، آموزشگاههاي آزاد
و
کليه افراد و مشاغل علاقه مند به ياد گيري حسابداري دستي و کامپيوتـري
به همراه
آموزش کامل نرم افزار حسابداري دوبل استاندارد پـارسـا 2000 و پـديـده و مثالهاي حل شده توسط اين نرم افزار بسيار پيشرفته و قدرتمند
اين کتاب بر اساس تمامي استانداردهاي جهاني حسابداري دوبل و قوانين مالي و مالياتي و دفتر نويسي قانوني در ايران تاليف و همگام با آن نرم افزار حسابداري دوبل استاندارد پارسا 2000 طراحي و برنامه نويسي شده است
مولف اين کتاب و طراح و برنامه نويس اين نرم افزار ها
آقـاي مهنـدس
(( منـصـور بـروجـرديـان ))
برجسته ترين و زبده ترين فرد در زمينه هاي حسابداري ، حسابرسي ، و طراحي نرم افزارهاي حسابـداري در ايـران مي باشنـد
کتاب اصول حسابداري تاليف آقاي مهندس منصـور بـروجـرديـان ، به لحاظ شيوه نگارش و توضيحات بسيار روان مطالب درسي اصول حسابداري و توجه بسيار دقيق و ديدي موشکافانه به مباحث حسابداري ، در نوع خـود بـي نظيـر مي باشـد .
در اين کتاب شما با دروس و مباحث اصول حسابداري 1 و 2 و 3 با تمامي سرفصلهاي درسي اين رشته از ابتدا و تعاريف اوليه حسابداري ، تا تهيه صورتهاي مالي ، بطور کامل آشنا خواهيد شد .
در اين کتاب تمامي مباحث و دروس اصـول حسابـداري با ارائه مثال هاي مختلف به شما آموزش داده شده و در فرصتي کوتاه و مدتي بسيار کم ، و با شيوه اي بسيار گويا و روان ، به راحتي از شما يک حسابدار تمام عيار خواهد ساخت و آنقدر راحت و آسان اين فن را فرا خواهيد گرفت که حتي پيش تر از اين فکرش را هم نمي کرديد که به اين راحتي حسابداري را فرا گرفته و به آن مسلط خواهيد شد .
يکي از ويژگي هاي منحصر به فرد اين کتاب ، که آن را از ساير کتب اصول حسابداري متمايز نموده و هيچ کتاب اصول حسابداري با چنين شيوه و متدي تا به حال تاليف نشده است ، فصل آموزش نرم افزار دوبل استاندارد پارسا 2000 و پـديـده و طـرح 2 مسئله نمونه و کامل حسابداري و حل آنها ، که توسط اين نرم افزارها انجام پذيرفته است بوده ، که مشاهده و مطالعه اين مسائل حل شده با تمامي گزارشات مالي آن ، شما عزيزان را با انجام امورات حسابداري شرکتها و فروشگاهها و مؤسسات کاملاً آشنا مي سازد .
در اين کتاب شما مجموعه کاملي از 1 ) آموزش دروس اصول حسابداري 2 ) آموزش نرم افزار حسابداري پارسا 2000 و پديده 3 ) طريقه استفاده از نرم افزار حسابداري براي انجام عمليات حسابداري شرکتها و مؤسسات 4 ) آشنايي با دفاتر قانوني و طريقه تحرير دفاتر قانوني با نرم افزارهاي حسابداري و ….. ، را ياد خواهيد گرفت .
با توجه به مطالب فوق به تمامي دانشجويان ، دانش آموزان ، کارآموزان ، حسابداران و صاحبان مشاغل مختلف و مديران شرکتها و مؤسسات و کليه افرادي که مي خواهند حسابداري را خيلي زود و خيلي راحت فرا بگيرند ، توصيه مي نماييم که حتماً اين کتاب را تهيه و مورد مطالعه قرارداده و ( حسابداري را شيرين ) ياد بگيرند

قیمت: 15,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، درسی
جدیدترین آگهی‌ها