آگهی ویژه

ماهان ایر,شرکت هواپیمایی داخلی در آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران

ماهان ایر

هواپیمایی قطر

پرواز ترکیش

از جمله ایرلاین های داخلی و خارجی هستند که ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت با این شرکت های هواپیمایی همکاری میکنیم.

افزایش تعداد هواپیماهای ناوگان ماهان ایر به پنجاه و چهار فروند و توسعه شبکه پروازی به نقاط مختلف ایران و جهان، رشد بالای تعداد مسافران را نیز به همراه داشت به گونه‏ ای که برابر گزارش سازمان هواپیمایی کشوری ایران، هواپیمایی ماهان از سال 1391 بیشترین مسافر را (در شبکه داخلی و خارجی) حمل کرده است. این موارد بخش کوچکی از پیشرفت‏های شرکت هواپیمایی ماهان ایر لاین در سال‏های اخیر به شمار می‏آید که همه و همه مرهون اعتماد مسافران عزیز بوده است.انشاالله با رفع تحریمهای ظالمانه بزودی هواپیمایی ماهان را بر بلندای این صنعت در سطح ملی و بین المللی خواهید دید.

اگر میخواهید از جزئیات تورهای مسافرتی خارجی فهیم گشت اگاهی بیشتری داشته باشید تنها کافیست نام تور مورد نظرتان را به ما بگویید.

تور تایلند

تور ترکیه

تور ارمنستان

تور گرجستان

تور هندوستان

تور مالزی

تور دبی

تور اروپا

و تورهای داخلی و خارجی در تمام فصول سال با بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای شما عزیزان

فهیم گشت مجری تورهای داخلی و خارجی در تمام فصول سال است.

تور تاخلی نوروز

تور داخلی تابستان

تور خارجی نورزو

تور خارجی کریسمس

تور خارجی پاییز

تور خارجی تابستان

تمامی این تورها را با کیفیت درجه یک و تمامی خدمات تورهای مسافرتی ازما در فهیم گشت بخواهید.چرا که ما در فهیم گشت با چندین سال سابقه درخشان در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی همه ساله تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان را در تورهای مسافرتی فهیم گشت همراهی میکنیم.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، فروش بلیط
جدیدترین آگهی‌ها