آگهی ویژه

فروش بلیط پرواز قطر در آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران

هواپیمایی قطر:قطر ایرویز، هواپیمایی قطری یا قطری ایر لاین(Qatar Airways) شرکت هواپیمایی ملی قطر و حامل پرچم کشورقطر است، که از ماه اکتبر ۲۰۱۳ به‌عنوان یکی از اعضای اصلی اتحادیه بین المللی وان‌ورلد به‌حساب می‌آید.
شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در سال ۱۹۹۳ راه‌اندازی شدو اولین پرواز خود را با یک فروند بوئینگ ۷۶۷، که از کویت ایرویز اجاره گرفته بود، انجام داد. قطر ایرویز در اصل متعلق به خاندان آل ثانی بود ولی در سال ۱۹۹۷ توسط یک تیم مدیریتی جدید، دوباره سازماندهی شد و ۵۰٪ درصد از سهام آن به سرمایه‌گذاران خصوصی فروخته شد. بعد از چند سال قطر ایرویز به یکی از رقابتی ترین شرکت‌های هواپیمایی تبدیل شد.و در حال حاضر روزانه به بیش از ۱۳۳ مقصد در آفریقا، آسیای میانه، اروپا، خاور دور، آسیای جنوبی، خاورمیانه، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه، پروازهای مستقیم و غیر مستقیم دارد.

هواپیمایی ماهان:ماهان ایرلاین را می توان بدون شک یکی از بهترین و امن ترین خطوط هواپیمایی ایرانی نامید.اعتقاد مدیران ماهان به صنعت هوانوردی به عنوان یکی از زیرساخت‏هاوشاخصهای توسعه و تأثیر گذارترین گزینه در شبکه حمل و نقل کشورها و یکی از عوامل محرک بخش تولید در فرآیند توسعه مبنا و محور تلاش جمعی از نخبگان و خبرگان وسرمایه گئاران این بخش گردید و به تأسیس اولین شرکت هواپیمایی خصوصی در سال 1371 به نام شرکت هواپیمایی ماهان انجامید.

هواپیمایی ترکیش:شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، (به انگلیسی: Turkish Airlines) به نوعی هواپیمایی ملی ترکیه محسوب می شود که حامل پرچم ترکیه است ترکیش در سال ۱۹۳۳ به دستور مصطفی کمال پاشا آتاتورک رئیس جمهور وقت ترکیه تاسیس شد و در حال حاضر روزانه به ۲۴۷ مقصدمختلف در اروپا، آسیا، آفریقا و قاره آمریکا،ایالات متحده آمریکا و کاناداپروازهای مستقیم دارد.

این سه ایرلاین از جمله شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی هستند که با ما در فهیم گشت همکاری میکنند و ما در فهیم گشت این افتخار را داریم که پرواز تورهای داخلی و خارجی خود را با این ایرلاین های معتبر و ایمن انجام دهیم.

همچنین شما عزیزان میتوانید تمامی خدمات مسافرتی اعم از:

رزرو بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما

رزرو هتل سراسر جهان

رزرو هتل اروپا

رزرو هتل های خارجی

وقت سفارت

ویزای شنگن

پیکاپ پاسپورت

را از ما در فهیم گشت تهران بخواهید.

برای یک پرواز ارامش بخش بر فراز آسمان,پیشنهاد ما به شما هواپیمایی قطر است.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، فروش بلیط
جدیدترین آگهی‌ها