آگهی ویژه

صدور بیمه آتش سوزی بصورت شبانه روزی در بیمه آسیا

صدور بیمه آتش سوزی در شرق تهران بصورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل توسط بیمه آسیا انجام میشود. از آنجا که علاج واقعه قبل از وقوع است بیمه آسیا با صدور بیمه آتش سوزی در شرق تهران آماده است تا کلیه مایملک شما را چون چتری تحت پوشش خود قرار داده و در مقابل حوادثی نظیر آتش سوزی از آنها حمایت کند. به موجب این بیمه نامه کلیه امول، ساختمان و دیگر موارد بیمه شده که در بیمه نامه قید شده است در مقابل خطرات و خسارات ناشی از آتش سوزی تحت پوشش قرار میگیرد.
در خواست صدور بیمه آتش سوزی در شرق تهران در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود. برای تضمین سلامت و حفاظت از اموال و دارایی های خود هیچگونه تعلل جایز نیست. با درخواست صدور بیمه آتش سوزی در شرق تهران به بیمه آسیا آرامش و امنیت را به خانه هایتان دعوت کنید. برای صدور بیمه آتش سوز در شرق تهران به نمایندگی بیمه آسیا در شرق تهران کافیست با شماره های این نمایندگی تماس گرفته و یا به وب سایت شرکت مراجعه نمایید.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های بازار کار، بیمه کار
جدیدترین آگهی‌ها