آگهی ویژه

صدور بیمه زلزله در شرق تهران توسط بیمه آسیا

صدور بیمه زلزله در شرق تهران توسط بیمه آسیا در کوتاهترین زمان ممکن آنهم بصورت آنلاین انجام میشود. هموطنانی که ساکن شرق تهران هستند برای درخواست صدور بیمه زلزله نیازی به حضور در دفتر بیمه آسیا نداشته و تنها با یک تماس تلفنی یا از طریق ایمیل یا تلگرام میتوانند اینکار را انجام دهند. نمایندگی بیمه آسیا در شرق تهران برای سهولت کار مشتریان خود بیمه نامه را با پیک رایگان به محل آنان ارسال میدارد.
از آنجا که در کشور ما برخی ساخت و سازها مطابق با اصول شهرسازی و معماری استاندارد بنا نشده اند در صورت بروز حوادثی نظیر زلزله احتمال آسیب رسیدن به آنها بسیار زیاد میباشد. با بهره مندی از بیمه زلزله در صورت بروز حوادثی از این قبیل بیمه گر موظف به پرداخت کلیه خسارات به کلیه اموال و اثاثیه ای که تحت پوشش این بیمه قرار داشته اند میباشد. با پرداخت هزینه ای اندک در ماه میتوانید استرس ناشی از این حوادث را از خود دور سازید.
برای درخواست صدور بیمه زلزله در شرق تهران میتوانید بصورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل با شماره های بیمه آسیا تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های بازار کار، بیمه کار
جدیدترین آگهی‌ها