آگهی ویژه

فروش سولفات روی در پزشكی، داروسازی، مواد آرایشی و بهداشتی

یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین محصولات شیمیایی سولفات روی می باشد.
سولفات روی مهمترین داروی اساسی مورد نیاز در یک سیستم درمانی است و جزو لیست داروهای ضروری سازمان بهداشت و درمان جهاني مي باشد. روی یک ماده معدنی طبیعی است و از نظر رشد و همچنین سلامت بافت های بدن بسیار مهم است. فواید آن در حفظ سلامت پوست، استخوان ها، کلاژن و پروتئین به خوبی شناخته شده است. روی همچنین در استفاده از ویتامین A و حفظ عملکردهای طبیعی به بدن کمک می کند و قرص های روی و محلول های خوراکی روی می تواند به صورت سولفات روی، گلوکونات روی با استات روی محلول در آب باشند. پرمصرف ترین نمک روی، اساساً به دلیل ارزان ترین نمک از سه روی که در بالا ذکر شده است، سولفات روی مي باشد واگر به مقدار زیاد مصرف شود، می تواند معده را تحریک کند و در نتیجه حالت تهوع و استفراغ ایجاد شود.

سولفات روی برای درمان و جلوگیری از کمبود روی و و بیماری های مرتبط با پوست نيز مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ضد التهاب بودن و ضد عفونت های باکتریایی آن برای درمان آکنه نيز استفاده می شود و به عنوان قطره چشم، می توان برای درمان ملتحمه، تراشه، بلفاریت بینی و غیره استفاده کرد.

سولفات روی در مواد آرایشی نيز استفاده می شود. ایمنی سولفاتهای روی معدنی که در مواد آرایشی استفاده می شود، در ارزیابی ایمنی بررسی شده است. این مواد عمدتاً به عنوان قابض، مواد ضد جوش، عوامل تهویه پوست و عوامل افزایش ویسکوزیته در محصولات آرایشی عمل می کنند.

شرکت معدن صنعت مفتخر است که میتواند این محصول را با کیفیتی تضمین شده و بهترین قیمت و ارسال سریع به تمامی خریداران در سراسر کشور تحویل نماید.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، مواد شیمیایی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها