آگهی ویژه

فروشگاه اینترنتی سیب

در بخش اخبار این سایت ؛ اخبار دنیای اپل را به صورت روزانه خواهید داشت. اخباری که به شکل کاملا انتخاب شده بهترین های موجود را در اختیار شما می گذارد و در بسیاری از آنها عکس های متنوع و فیلمهای مرتبط را خواهید داشت.
لینک صفحه اخبار : http://isib.ir/fa/news/cat/2.html
یکی از خدماتی که این سایت به کاربران می دهد ؛ امکان بازیابی سوالات امنیتی اپل آی دی آنهاست. در بعضی از مواقع هنگام خرید نرم افزار، اپل از شما سوالات Security را درخواست می‌کند و در صورت عدم موفقیت به جواب دادن آنها، عملا خرید برای شما مقدور نمی‌باشد، با این سرویس فروشگاه اینترنتی سیب امکان برگرداندن پاسخ سوالات امنیتی شما را فراهم کرده است.
لینک مربوط به این سرویس : http://isib.ir/fa/news/620.html
خرید برنامهٔ تکی‌، خدمتی نو از فروشگاه اینترنتی سیب برای شما کابران گرامی است. با این سرویس لازم نیست هزینه کامل یک گیفت کارت کامل را بدهید و می توانید به صورت موردی و در اسرع وقت اپلیکیشن خاص خود را بصورت اوریجینال بر روی اکانت اپل آی دی خود داشته باشید.
لینک مربوط به این سرویس : http://isib.ir/fa/page/singleapps.html
اگر به دنبال مجلات معتبر دنیای اپل هستید ؛ میتوانید فایل PDF مجلات Apple Magazine را به شکل هفتگی و مجلات Mac Life , Mac World و Apple Life را بصورت ماهیانه از سایت سیب دانلود نمایید.
لینک دانلودهای رایگان : http://isib.ir/fa/download.html
لینک دانلودهای غیر رایگان : http://isib.ir/fa/product/cat/175.html
بخش مقالات سایت یکی دیگر از بخش های مفید فروشگاه اینترنتی سیب می باشد. در این مقالات به شکل کاملا فنی و حرفه ای به محصولات و سرویس های مختلف اپل پرداخته می شود و مانند یک راهنمای جامع جهت استفاده هر چه بهتر کاربران در اختیار آنها قرار می گیرد.
لینک صفحه مقالات : http://isib.ir/fa/articles/cat/15.html
این شرکت در سال 1388 اولین سایتی بود که اقدام به فروش آنلاین کد گیفت کارت آیتیونز کرد و این موضوع را در جامعه فراگیر کرد که تنها راه استفاده از نرم افزارهای اپل روش جیلبرک نیست و کاربران می توانند بدون اینکه سیستم عامل (iOS) خود را دستکاری کنند ؛ با اطمینان خاطر نرم افزارهای مورد علاقه و نیاز خود را بر روی apple id خود خرید؛ دانلود و نصب نمایند.
شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز ؛ تعطیل و یا غیر تعطیل ؛ در همان لحظه ای که وجه ریالی iTunes Gift Card خود را پرداخت می نمایند کد مربوطه را دریافت و برنامه های مورد نظرتان را از آیتیونز خرید نمایند.
این نوع کارت ها تاریخ انقضاء ندارد و برای استفاده در بازی هایی که در داخل آنها لازم به خرید Gem باشد نیز قابل استفاده است. حتی می توانید برای خرید برنامه های مربوط به Mac خود نیز از همان اپل آی دی خود و این کدها استفاده نمایید.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروشگاه
جدیدترین آگهی‌ها