آگهی ویژه

مودم وایرلس 5 کاره ودافن VODAFONE HG556a

مرور کلی به ویژگی های شاخص در مودم روتر وایرلس هواویی با پشتیبانی از 3G
● 300 مگابیت سرعت دریافت
● بی سیم (وایرلس) سری N
● پشتیبانی کامل از دو سیستم اینترنتیADSL و ADSL+2 و GPRS و همسازی کامل یا کلیه خدماتی های ایرانی
● 4 پورت ورودی شبکه LAN
● دارای پایانه USB برای وسایل جانبی یو اس بی دار مثل چاپگر ، حافظه بیرونی (هارد اکسترنال) ، حافظه همراه (کول دیسک) ... و آنها که مجهز به سیستم بی سیم (وایرلس) هستند.
● دارای یک پایانه USB (جایگاه مجزا) برای مودم سیمکارتی
● پشتیبانی از VOIP و دو پایانه تلفنی (پورت RJ-11) برای استفاده از سرویس VOIP
● دیوار امنیتیQoS
● طراحی زیبا و یک آنتن داخلی
● قابلیت TR-069 برای نصب خودکار برای شرکت های خدماتی
● پوشش دهی بی سیم تا 100 متر و 300 متر فضای باز
● پشتیبانی از 32 کاربر بطور بی سیم
● دارای سی دی نصب و راهنمای فارسی
● دارای سیم رابط (کابل) و منبع تغذیه (آداپتور) و جداکننده (اسپلیتر) و گیره دیواری
● دارای یک سال ضمانت معتبر
شما میتوانید بخوبی اسناد بزرگ صوتی تصویری را دریافت نموده رادیو گوش داده و تلویزیون و فیلم تماشا کنید و نیز رایانه های دیگر محل کار خود را با آن به اشتراک بگذارید با امنیت کامل و بشکل شبکه داخلی و همچنین در حالت اتصال خارجی (اینترانت) از آن استفاده نمائید.(router ، s built-in DHCP server/NAT functions)
مودم HUAWEI Vodafon HG556a یک دستگاه مقرون بصرفه و با کارایی بالا برای خانه و دفتر کاری کوچک میباشد. چرا که تمامی ملزوماتی که چنین واحد های کوچک نیاز دارند را در خود جمع آوری کرده از جمله ADSL 2 / 2 و حفاظت امنیتی (فایروال و QOS) و سرعت متعارف دریافت داده ها در حداقل 24Mbpsکه بنظر میرسد کاملا کافی میباشد.
سرعت بالا در HUAWEI
اتصال به ADSL پایین دست و بالا دست حداقل 24Mbps تا 2Mbps قابل دسترسی میباشد. دیدن تلویزیون ، گوش دادن به موسیقی و رادیو و پخش در اینترنت ، بازی و تجربه تماس تلفن با صدای صاف و بدون قطعی در حال اتصال به اینترنت... میتواند بسیار لذت بخش باشد. در حال حاضر در خانه و در دفتر از طریق یک اتصال ساده به این روتر ، استفاده چند رسانه ای پیوسته و مخابراتی بدون قطع و وصل (VoIP) بخوبی با این مودم امکان پذیر است.
توجه داشته باشید که همواره سرعت دریافت (آپلود) در اینترنت معمولا بالا تر از ارسال (دانلود) میباشد چراکه انجام عملیات بارگذاری در سرور هدف نسبت به رایانه زمان برتر میباشد و این فقط یکی از دلایل کندی عملیات میباشد.
امنیت در HUAWEI
این حمایت های QOS اجازه می دهد تا کاربران از انتقال بالای ADSL برای برنامه های کاربردی مخابراتی مانند VOIP ، جریان چند رسانه ای و بازی بر روی خط در حال اتصال (آنلاین) و دسترسی هایی که امنیت بالا را لازم دارد از اینترنت لذت ببرند.
دلائل انتخاب مودم برگزیده پرسرعت هاووئی HUAWEI-Vodafon HG556a
بتجربه مشاهده شده که کاربران رایانه هر دو الی سه سال یکبار انگیزه قوی برای انتخاب رایانه جدیدتر را دارند اما برای وسائل جانبی آن کمتر تمایلی نشان میدهند چراکه معمولا وسایل جانبی بدلیل استهلاک کم و نیز قیمت نسبتا بالای آن و نیز موارد ارتقاء جزئی کم وسایل جدیدتر ، انگیزه چندانی برای بروز کردن اینگونه ادوات جانبی برای کاربران باقی نمیگذارند در حالیکه رایانه های جدیدتر نه تنها قیمت آنها کمتر بلکه موارد مزیت های افزوده شده آنچنان است که یک کاربر حتی معمولی نمیتواند از آن صرفنظر کند.
بنابراین برای تهیه وسایل جانبی معقول تر بنظر میرسد که با دقت فراوان و بدون توجه به قیمت آنها آخرین فن آوری موجود را انتخاب کنیم تا بتوانیم بهترین خرید را داشته باشیم.
در این سایت بیش از 20 نمونه از مودم های پر سرعت را قرار داده ایم اما به خریداران توصیه میکنیم بهتر است که حتی المقدور از میان مودم وایرلس پرسرعت ، HUAWEI-Vodafon HG556a را انتخاب کنند چرا که دارای مزیت های ذیل است:
1- مودم وایرلس پرسرعت HUAWEI-Vodafon HG556a دارای بیشترین سرعت نسبت به نمونه های دیگر است:
ممکن است بگوییم که اکنون که حداکثر سرعت اینترنت قریب به دو مگا بیت بر ثانیه است چه نیازی به این سرعت وجود دارد؟ ولی فراموش نکنیم که همین دو سه سال اخیر حداکثر سرعت ای دی اس ال خانگی 512 کیلو بیت بود و کسی تصور نمیکرد که سرعتی معادل دو مگا بیتی را به هیچ کاربری آنهم با قیمتی کاملا ارزان ارائه دهند. و این درحالیست که در حال حاضر و بطور روزافزون تحولاتی در زمینه آی تی چه در داخل و خارج از ایران بوجود میاید که در چشم اندازی نه چندان دور میتوان انتظار سرعت گیگا بیت را هم داشت! البته در نظر داشته باشید که کاربرد اصلی این سرعت مربوط به شبکه داخلی میباشد.
2- قدرت انتشار بی سیم در مودم وایرلس پرسرعتHUAWEI-Vodafon HG556a حداقل 100متر در محیط بسته میباشد:
این قدرت و پوشش دهی برای یک محیط کاری وسیع بسیار کافی و مناسب بنظر میرسد کمااینکه هرچه میگذرد فضای خانه ها کوچکتر میشود.
نکته مهم در این مودم اینست که انتشار در طبقات مسکونی هم صورت میگیرد و فقط در سطوح افقی نمیباشد.
3- مودم وایرلس پرسرعت HUAWEI-Vodafon HG556a دارای 4 پورت شبکه است:
برای اشتراک رایانه یا وسائل جانبی به مودم 4 پورت کافی بنظر میرسد و بسیار بهتر از یک پورت میباشد! و برای پورت های بیشتر نیز میتوانید بطور مجزا با سوییچ آنرا اضافه کنید.
4- مودم وایرلس پرسرعت HUAWEI-Vodafon HG556a بدون سیم (کابل) هم انتقال اطلاعات میدهد:
امروزه کمتر کاربری علاقمند به مستقر شدن دارد و مایل است بتواند دست کم در منزل خود ، در هر کجا که مایل بود به اینترنت دسترسی داشته باشد و مهمتر ار همه بدلیل اینکه در هر اتاق ممکن است یک رایانه قرار داشته باشد با این امکان بی سیم بودن بسهولت افراد دیگر خانواده از یک مودم به اشتراک میتوانند استفاده کنند و واقعا روش مقرون بصرفه ای بنظر میرسد. شما با قرار دادن یک کارت شبکه میتوانید رایانه دیگری را در یک اتاق دیگر منزلتان به مودم اصلی و از طریق امواج متصل نمائید و چنانکه دارای رایانه همراه باشید نیز دیگر نیازی به کارت نخواهید داشت.
نکته مهم دیگر اینکه جدیدا وسایل جانبی مثل چاپگر و اسکنر و ... نیز به سیستم بی سیم (وایرلس) مجهز شده اند که شما میتوانید مثلا چاپگر خود را بروی میز دیگر گذاشته و بدون سیم توسط رایانه تان از آن کار بگیرید و این امکان و قابلیت میتواند برایتان بسیار مهم و جالب باشد. بنابراین سعی کنید که برای خرید چاپگر یا اسکنر ... نیز مدل بی سیم آنرا که قریب به 20 الی 40 هزار تومان گرانتر است را انتخاب کنید تا چنین امکان ارزشمندی را از دست ندهید.
5- مودم وایرلس پرسرعت HUAWEI-Vodafon HG556a ادوات یو اس بی دار بی سیم (وایرلس) را به اشتراک میگذارد:
این یک امکان جدید است که بر روی مودم پر سرعت بی سیم HUAWEI-Vodafon HG556a قرار داده شده و از آنجا که بسیاری از ادوات جانبی دارای اتصال (پایانه) یو اس بی هستند و از کایل های موازی (پارالل) و سری کمتر خبری شنیده میشود! بنابراین شما میتوانید بسهولت دیسک سخت بیرونی خود را که دارای اتصال یو اس بی است و یا چاپگر ... را به مودم وصل کرده و با دیگر رایانه هایتان به اشتراک بگذارید. و این نیز باعث میشود بیش از پیش به کارایی این مودم علاقه مند شوید.
نکته حائز اهمیت اینکه در این مودم دو پایانه (پورت) برای اداوات یو اس بی دار در نظر گرفته شده است تا از امکانات بیشتری برای اشتراک گذاری این نوع ادوات استفاده نمایید.
6- مودم وایرلس پرسرعت HUAWEI-Vodafon HG556a از مودم سیمکارتی نیز پشتیبانی میکند!
اما برگ برنده این مودم در پشتیبانی از مودم های سیم کارتی میباشد که لااقل در حال حاضر معدود مودم ها دارای چنین امکانی هستند و شما مطمئن باشید دیر یا زود بعنوان یک کاربر رایانه که فقط عادت به این دارد که روزی چند دقیقه به صندوق پستی خود سر بزند و یا سایت مورد علاقه اش را یک نگاه کوتاه بیندازد ناچار خواهید شد یک مودم سیمکارتی خوب تهیه کنید تا هیچ وقت اسیر شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی نباشید. چراکه بسیار متداول است که اپراتورها گاه دو الی چند روز بدلائل فنی قادر به تامین خدمات بطور ایدال نیستند و شما میمانید و اینترنت هوشمند 50 کیلو بیتی شما!!
نکته جالب توجه اینکه در این مودم یک جایگاه مجزا را برای مودم سیمکارتی در نظر گرفته شده تا چنانکه به پایانه های دیگر یو اس بی تان وسیله جانبی متصل کرده اید ناچار به قطع آنها نشوید.
7- مودم وایرلس پرسرعت HUAWEI-Vodafon HG556a از تلویزیون کابلی هم پشتیبانی میکند.
در این مودم شما نه تنها میتوانید از پایانه تلفن آن برای تلفن بلکه برای نمابر و حتی تلویزیون کابلی هم استفاده نمایید.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروشگاه
جدیدترین آگهی‌ها