آگهی ویژه

موکاپ تبلت سه بعدی

این قالب آماده میتواند به طراح گرافیک در طراحی و ساخت یک صفحه ی تبلت با رابط کاربری آسان و راحت برای تمامی کاربران ، کمک نماید.
در واقع این موکاپ تبلت سه بعدی با رابط کاربری آسان یک اینفو گرافیک از کار با تبلت است که باعث میشود کاربر براحتی به گزینه ها و کارهای مدنظرش دسترسی پیدا کند.
این موکاپ شامل موارد زیر است :
۳D INFOGRAPHICS
Screen Levels
SCREEN LEVELS
phone mockup
TABLET
Shadow Styles
SHADOW OPTION
Background Color or Transparency
BACKGROUND
All SMart Objects you need to EDIT

گرافیک دانلود ، بزرگترین مرجع فایل گرافیک ایران ، پکیج های ویژه ای از نواع متنوع و جدید و زیبا و کاربرپسند از موکاپ تبلت MockUp-Tablet را برای شما گرافیست های حرفه ای آماده کرده است که میتوانید با توجه به پیش نمایش هرقسمت انرا دانلود و با استفاده از دستورالعمل آنرا استفاده نمائید .
** برای دانلود این فایل بهتر است از مرورگر موزیلا فایر فاکس استفاده و یا یکی از نرم افزارهای “مدیریت دانلود” را از اینجا دریافت کنید و از این طریق اقدام به دانلود راحت و سریع تمامی فایل های سایت گرافیک دانلود نمائید .

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، طراحی وب
جدیدترین آگهی‌ها