آگهی ویژه

پرواز ترکیش و ترکیش ایرلاین در فهیم گشت

پرواز ترکیش
قطر ایر
ماهان ایر
از جمله شرکت های هواپیمایی است که در فهیم گشت پرواز تورهای داخلی و خارجی خود را با انها برگزار میکنیم.
پرواز ترکیش: شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، (به انگلیسی: Turkish Airlines) به نوعی هواپیمایی ملی ترکیه محسوب می شود که حامل پرچم ترکیه است ترکیش در سال ۱۹۳۳ به دستور مصطفی کمال پاشا آتاتورک رئیس جمهور وقت ترکیه تاسیس شد و در حال حاضر روزانه به ۲۴۷ مقصدمختلف در اروپا، آسیا، آفریقا و قاره آمریکا،ایالات متحده آمریکا و کاناداپروازهای مستقیم دارد.
دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در شهر زیبای استانبول واقع شده است و فرودگاه بین‌المللی آتاترک و فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوکچن، آشیانه های مهم هواپیماهای این شرکت هواپیمایی به‌شمار می‌آیند. شرکت ترکیش ایرلاینز در حال حاضر در ناوگان هوایی خود، دارای ۲۵۰ فروند هواپیمای جت مسافربری می‌باشد و بالاترین نرخ رشد را در میان شرکت‌های هوایی جهان دارد.همه روزه هزارن مسافر و صدها تن بار تورسط خطوط هوایی ترکیش ایر لاین با بالاترین استانداردهای ممکن جابجا می شوند.

همچنین ما در فهیم گشت این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم که خدماتی همچون
رزرو بلیط هواپیما
خرید بلیط هواپیما
رزرو هتل سراسر جهان
وقت سفارت
ویزای شینگن
را بتوانید در آژانس مسافرتی فهیم گشت انجام دهید.
ما در فهیم گشت افتخار همکاری با ایرلاین های داخلی و خارجی معتبری را داریم که تمام تلاش خود را برای تامین امنیت شما مسافرین عزیز در طول سفر دارند.

لازم به ذکر است که تمامی تورهای مسافرتی لحظه آخری
تور یک روزه
تور گروهی
تور ارزان قیمت
در آزانس مسافرتی فهیم گشت برگزار میشود.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، فروش بلیط
جدیدترین آگهی‌ها