آگهی ویژه

نمایندگی فروش PG instrument انگلیس

نمایندگی فروش PG instrument انگلیس

کمپانی PG instrument انگلیس یکی ازکمپانی های معتبرجهانی در زمینه ساخت دستگاه های اسپکتروفتومتر و دستگاه جذب اتمی می باشد . نصب و سرویس و اسپکتروفتومتر PG instrument انگلیس :
1. اسپکترو فتومتر یووی ویزیبل سری T60 U
2. اسپکترو فتومتر یووی ویزیبل سری T60 V
3. اسپکتروفتومترهای سری T70/70+
4. اسپکترو فتومترهای دابل بیم سری T80 /T80 +
5. اسپکترو فتومترهای Double beam scaning continuous slite سری T90/T90 +

فلیم فتومتر Flame photometerدستگاهي است كه جهت اندازه گيري فلزاتی مانند : كلسيم ، سديم ، پتاسيم ، ليتيم و باریم بكار می رود. هنگامی كه نمك های فلزی(metallic salts) در داخل شعله گداخته می شود ، انرژی گرمايی جذب اتم فلزمی شود و سبب می گردد تا يك يا تعداد بيشتری الكترون از اربتيال های خود خارج شوند ، زمانيكه الكترونهای مذكور به سطح الكترونی خود برمی گردند نوری از خود ساطع می نمايند كه مختص آن فلز است بعبارت ديگر طيف نشری هر فلز منحصر بفرد است .
در يك فليم فتومتر بطوركلی يك گاز اشتعال پذير ( گاز طبيعی مايع ) با يك عامل اكسيد كننده ( هوای فشرده ) مشتعل گرديده و توليد شعله می نمايند . نمونه رقيق شده از طريق هوای فشرده از انتهای لوله موئينه بصورت پودري ، وارد شعله شده و گداخته مي شود ، نور حاصل از احتراق به صورت يک تک رنگ از عدسی عبور کرده و به سلول فتوتيوب برخورد ميکند . سلول فتوتيوب نور را دريافت کرده و ولتاژي متناسب با شدت آن ايجاد مي كند كه اين ولتاژ پس از تقویت ، بوسیله گالوانومتر قابل اندازه گيري است . اساس اندازه گيري مقايسه اي بوده و عدد خوانده شده مقایسه ای است بین نمونه Blank که مشخص کننده صفر است ، با يک نمونه استاندارد با غلظت معين .

محصولات بازرگانی آرا تجهیز دارای 1سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست قیمت با بخش فروش بازرگانی آرا تجهیز تماس حاصل فرمایید.
آدرس : تهران – خ سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر پلاک 29 واحد 22
تلفن :88762949-88762691
فکس : 88762691

وب سايت: WWW.aratajhiz.com
کارشناس فروش : هاشمی

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، تجهیزات پزشکی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها