آگهی ویژه

کتاب اموزش پیشرفته سالیدورک، فروش کتاب

آموزش نرم افزارهای کاربردی رشته مهندسی مکانیک به صورت خصوصی و نیمه خصوصی توسط فوق لیسانس رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت ایران با 6 سال سابقه تدریس و کار اجرایی

SolidWorks شامل بسته های طراحی دو بعدی و سه بعدی ، اسمبلی پیشرفته ، تهیه نقشه ساخت ورقکاری ، طراحی سطوح ، طراحی قالب ، طراحی شاسی و جوشکاری ، شبیه سازی و تحلیل تنش (Simulation) ، محیط Piping & Tubing و ...

ABAQUS شامل محیط های Standard, Explicit, coupled temp - disp, تحلیل سازه ، شکل دهی قلزات و...
CATIA
Deform
انجام پروژه های صنعتی طراحی ماشین آلات و تهیه نقشه ساخت (مهندسی معکوس)

انجام پروژه های نقشه کشی و شبیه سازی المان محدود فرآیند های شکلدهی فلزات ( فورج سرد و گرم ، اکستروژن ، نورد ، رول فرمینگ و ... ) و انتقال حرارت به صورت دو بعدی و سه بعدی با نرم افزار آباکوس و Deform .

انجام پروژه های دانشجویی پایان نامه کارشناسی ارشد.

آموزش پیشرفته solidworks_برای سالیدورک کاران حرفه ای کارخانجات

نرم افزار solidwork یکی از کاملترین نرم افزارهای cad در جهان می باشد که قابلیتهای بسیاری در طراحی قطعات و اشکال سه بعدی دارا می باشد. بطوریکه امروهاین نرم افزار کاربردهای بسیاری در صنعت بخصوص در امر طراحی قالب و همچنین طراحی قطعات پیچیده، و تحلیل آن با استفاده از نرم افزارهای cae دارا می باشد.
SolidWorks از جمله نرم افزارهایی است که با قدرت زیاد در زمینه طراحی ، مدلسازی ، نقشه کشی و … به تدریج جایگاه مناسب خود را در عرصه صنعت جهانی یافته است و با بروز تواناییهای آن ، روز به روز بر تعداد کاربران آن در سطح جهان افزوده می شود . مهمترین برتری و ویژگی SolidWorks نسبت به سایر نرم افزار های مشابه ، قدرت زیاد در عین سادگی و همچنین زیبایی ظاهری آن می باشد . علاوه بر این دارای هوشمندی فوق العاده ای در تما مراحل طراحی می باشد . SolidWorks دارای محیطی ساده و به اصطلاح User Friend بوده که کاربر می تواند در کمترین زمان با محیط و نحوه کار آن آشنایی کامل پیدا کند .

فروش کتاب آموزش سالید حاصل چندین سال تجربه کار عملی مولفان با SolidWorks می باشد و به گونه ای متفاوت با شیوه های موجود به رشته تحریر در آمده است . مبنای اصلی این کتاب ، آموزش از طریق کار عملی بوده و با تمرینات هدفدار و متفاوت سعی گردیده نکات بیشتری به خواننده آموزش داده شود .

– در فصل اول این کتاب ، ابتدا با کلیات نرم افزار SolidWorks آشنا می شوید . در این فصل با برخی تعاریف و اصطلاحات اولیه ، محیطهای مختلف طراحی ، ارتباط با سایر نرم افزار ها، معرفی چند سایت اینترنتی و … آشنا می شوید.

– در فصل دوم که به مدلسازی قطعات پرداخته است ۱۰ قطعه متنوع را مدل کرده و با تواناییهای اولیه و اساسی مدلسازی در Solidworks آشنا می شوید.

– در فصل سوم با مدلسازی ۱۴ قطعه مربوط به دو مجموعه مونتاژی ، با تواناییهای بیشتری در مدلسازی آشنا شده و نکات فراوانی خواهید آموخت .

– در فصل چهارم قطعاتی را که در فصل سوم ایجاد کرده اید ، با هم مونتاژ کرده و با نکته ها و دستورهای مربوط به مونتاژ قطعات آشنا می شوید .

– در فصل پنجم نیز چگونگی تهیه نقشه های ساختی را به ساده ترین روش ممکن با استفاده از مدل های ایجاد شده خواهید آموخت .

– یکی از نقاط قوت این کتاب را در فصل ششم مشاهده خواهید کرد. در این قصل تمام دستورهای (آیکونها) موجود در SolidWorks را معرفی کرده و بسیاری از آنها را به طور مشروح توضیح داده ایم.
– فصل هفتم نیز به توضیح برخی از تنظیمات مهم نرم افزار اختصاص داده شده است .
تدریس خصوصی solidworks | آموزش solidworks | آموزش سالیدورکس | سالیدورکس | تهیه نقشه ساخت | تدریس خصوصی سالیدورک | تدریس خصوصی سالیدورکس | تدریس solidworks | تدریس خصوصی Catia | تدریس خصوصی کتیا | تدریس خصوصی Abaqus | تدریس خصوصی آباکوس | نقشه کشی | طراحی ماشین آلات | انجام پروژه های صنعتی

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کتاب آموزشی
جدیدترین آگهی‌ها