آگهی ویژه

یو پی اس خانگی

یو پی اس یا به عنوانی سیستم برق اضطراری, ابزاری است که می تواند در زمان قطع برق تا مدت زمانی مشخص میزان انرژی الکتریکی مورد نیاز مصرف کننده را تامین نماید . از سوی دیگر, این دستگاه با دارا بودن سیستم های کنترل و مدیریت ولتاژ که در آنها تعبیه شده, میتواند در عین حال - بسیار کاراتر از محافظ های عادی مورد استفاده - به عنوان محافظ تجهیزات الکترونیکی شما نیز عمل نماید.

مدت زمان برق دهی این دستگاه ها, با توجه به تعداد تجهیزات الکترونیکی متصل به آن, میزان جریان (آمپر) مصرفی و نیز تعداد و نوع باتری مورد استفاده متفاوت است. به عنوان مثال, یک دستگاه یو پی اس KVA1 (با تلفظ : یک کاوا) میتواند برق مورد نیاز یک دستگاه کامپیوتر خانگی را بین 1 الی 14 ساعت (بسته به نوع و تعداد باتری نصب شده) تامین نماید. از سوی دیگر با تنظیم کردن ولتاژ جریان خروجی از عوارض ناشی از مشکلات سیستم برق شهری (افت لحظه ای یا طولانی مدت ولتاژ ، قطع برق ، ولتاژهای لحظه ایی بالا، نویز و ...) که تجهیزات گرانقیمت الکترونیکی خانگی (همچون تلویزیون, یخچال, تلفن های همراه, کامپیوترها و ...) را تهدید میکند, جلوگیری نماید.

جالب اینکه, به علت رایج بودن این قبیل خرابی ها(ایرادات ناشی از مشکلات برق شهری), هیچکدام از تجهیزات الکترونیک خانگی از طرف فروشندگان آنها, در این زمینه شامل گارانتی نمی باشند.

ویژگیهای عمومی:
1-وزن کم
2-حجم کم
3-ظاهری شکیل و زیبا و ساده
4- همانطور که می دانید دستگاه UPS ، یک بار غیر خطی است که وقتی به شبکه برق
شهر وصل می شود، هارمونیک هایی را تولید می کند. این هارمونیک ها هر چه بیشتر باشند تاثیرات مخرب تری به شبکه برق شهر منتقل می کنند.

THDI پارامتری است که میزان آن در یک UPS می تواند نشان دهنده میزان تاثیرات مخرب یک وسیله برقی در شبکه برق شهر باشد. این پارامتر در UPS های مختلف می تواند در5 الی 543 باشد. همینطور این پارامتر تاثیر به سزایی در کارکرد بهینه تر UPS با ژنراتور دارد. به این ترتیب که هرچه میزان THDI به عدد صفر نزدیک باشد قابلیت کارکرد بهینه ی UPS با ژنراتور هم سنگ خود بیشتراست. یعنی اگر THDI به 23 درصد یا بالاتر از آن برسد UPS تنها قابلیت کار با ژنراتوری با 2 الی 2 برابر یا حتی بیشتر از توان خود را دارد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، برق و الکترونیک
جدیدترین آگهی‌ها