آگهی ویژه

نمونه سؤالات آزمون نظارت گاز|بازرسی گاز

نمونه سؤالات آزمون‌های نظارت گاز و بازرسی گاز ، شامل سؤالات چهار گزینه‌ای جمع آوری شده از آزمون‌های رسمی در استان‌های مختلف شامل تهران ، البرز ، اصفهان ، گیلان ، آذربایجان غربی و شرقی ، خوزستان ، خراسان رضوی و .... و سؤالات تألیفی استادان و مدرسان برجسته تأسیسات لوله‌کشی گاز ساختمان ها در سراسر ایران
-
قابل استفاده برای مهندسان تأسیسات مکانیکی دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی در پایه های مختلف یک و دو و سه که متقاضی اخذ صلاحیت طراحی ، محاسبه و بازرسی لوله‌کشی گاز ساختمانها هستند.
-
قابل استفاده برای مجریان لوله‌کشی گاز متقاضی شرکت در آزمون مبحث هفدهم مقررات ملی ساختمان
گروه آموزشی مهندس عادل داودی با پنج سال سابقه مؤثر در برگزاری دوره‌های خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی آزمون‌های حرفه‌ای مهندسی تأسیسات مکانیکی ساختمان از سال 1388 ، افتخار دارد برنامه آمادگی آزمون نظارت و بازرسی لوله‌کشی گاز ساختمانها را برای آزمون های تمامی استانهای ایران متناسب با شرایط آزمون هر استان ارایه نماید.

مدرس دوره: آقای مهندس عادل داودی
دانش آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) و بازرس گاز استان تهران

همکار تدریس: خانم مهندس نادره مرادی
بازرس گاز استان تهران و دارای نمره ممتاز 87.5 در آزمون 22 شهریور 1392 استان تهران

نمونه سؤالات آزمون‌های نظارت و بازرسی گاز ، تست ، نقشه گازرسانی ، پلان ، ایزومتریک ، سؤالات تصویری ، سؤالات ترسیمی ، فرمول ، مساله و انواع تستهای محاسباتی و سؤالات طرح و اجرای تأسیسات گازرسانی در برنامه آموزشی ما گنجانده شده است.

کلیدهای طلایی مبحث هفدهم ، ابداع ما است و قفل هر آزمون تستی و چهارگزینه‌ای دشواری را در زمینه بازرسی و نظارت گاز باز می کند.

در استان‌هایی که آزمون‌های تستی کوتاه زمان برگزار می‌کنند نظیر استان تهران ، فنون تست زنی و ذخیره و مدیریت زمان نیز جزو خدمات آموزشی ما است.

این خدمات مخصوص آن دسته از مهندسان تأسیسات مکانیکی ساختمان است که اکنون در سراسر ایران دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی در پایه یک یا دو یا سه هستند و با در آخرین آزمون نظام مهندسی قبول شده و اکنون در مراحل دریافت پروانه می باشند.

این دوره ها به صورت ویژه ، فشرده ، متناسب با نیاز مخاطب و به صورت تضمینی برگزار می گردند و بخش عمده هزینه دوره ، زمان اعلام نتایج آزمون و در صورت قبولی وی دریافت می گردد.

آزمون بازرسی و نظارت گاز محل سعی و خطا نیست و هر بار مردوی در این آزمون باعث یک الی دو سال تأخیر در کسب صلاحیت بازرسی گاز شده و نهایـتاً دهها میلیون تومان خسارت مادی و ضرر معنوی غیر قابل محاسبه را در پی دارد لذا توصیه می شود مهندسان محترم با آگاهی و توانمندی و تمرین بالا در این آزمون شرکت نمایند. هزینه در این راه به معنی سرمایه گذاری برای آینده است.
-
هم اکنون با ما تماس بگیرید و کار را به فردا واگذار نکنید. خطوط پیامک ما 24 ساعته در خدمت شماست و پیام های شما پس از ثبت در سامانه از طرف همکاران ما بررسی و اقدام می گردد.

ما در قالب یک مشاوره تلفنی رایگان در حدود بیست دقیقه اطلاعات ارزشمندی از تجربیات خود در زمینه آزمون بازرسی گاز در اختیار شما خواهیم گذاشت.

همچنین پس از طی احراز شرایط اولیه ، کلیه مهندسان فعال در رشته تأسیسات مکانیکی می‌توانند نام کاربری و رمز عبور دسترسی به سامانه اینترنتی آمادگی آزمون‌های حرفه‌ای تأسیسات مکانیکی را بر روی سایت ما دریافت نمایند.
برای رشد و تعالی حرفه‌ای همواره با حرفه‌ای ها باشید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کتاب آموزشی
جدیدترین آگهی‌ها