آگهی ویژه

کنتاکتور LC1D09M7

کنتاکتور سری D اشنایدر:

کنتاکتور های سری D اشنایدر از پرفروش ترین سری کنتاکتور های نمایندگی اشنایدر در جهان می باشد.این سری از کنتاکتورها با مصارفی همچون استفاده در الکتروموتورها،بانک های خازنی،مدارات روشنایی و سایر تجهیزات الکتریکی باعث محبوبیت خود در بین مصرف کنندگان شده اند.سری D کنتاکتور های اشنایدر دارای بالاترین ضریب امنیت و قابلیت اطمینان و همچنین بیشترین عمر مفید در بخش مکانیکی در بین کنتاکتورهای موجود می باشد.
این سری از کنتاکتور دارای رنج های مختلف ولتاژی است.ولتاژ بوبین این سری از ۲۴ ولت AC/DC تا ولتاژ ۳۸۰ ولت AC قابل تغییر میباشد که با توجه به نیاز مشتریان و صنعت می توان از هر کدام استفاده کرد.در سری کنتاکتور های اشنایدر بر خلاف کنتاکتورهای زیمنس به جای سنجش کنتاکتور بر حسب توان از آمپر استفاده می شود.کنتاکتورهای اشنایدر دارای رنج آمپری از ۹ تا ۹۵ آمپر و در ولتاژ۲۲۰ ولت تا ۱۵۰ آمپر را نیز دارامی شوند.
کنتاکتور های اشنایدر با استفاده از پیچهای موجود و نیزابعاد کوچک و راه اندازی آسان کار را برای استفاده اژ آن اسان و ممکن کرده اند .این سری از کناکتورهای اشنایدر الکتریک این اطمینان رو می دهد که در صورت خزش هادی و یا جرقه به صورت لحظه ای به دلیل به کار بردن مواد مستحکم و طراحی خوب آن هیچ خلل و توقفی در روند کار کنتاکتور به وجود نمی اید.
آژمایشات نمایندگی اشنایدر)فروشگاه دلتا صنعت) در ایران ثابت میکند که این سری از کنتاکتور دارای ساخت و کیفیت بسیار خوبی در بین کنتاکتورهای موجود در بازار است و ارزش خرید در برابر قیمت بالایی داراست.

برای کسب اطلاعات تخصصی تر می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه دلتا صنعت تماس حاصل فرمایید.

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، برق صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها