آگهی ویژه

آموزش کتیا | اموزش catia

اموزش و دانلود حرفه ای ترین فیلم های اموزش پیشرفته نرم افزار کتیا
دانلود اموزش catia-2014-2015

در این آموزش کتیا مدل 206 را بروش دوم تصویر وارد کردن در کتیا و بروش دوم اسکچ برداری در کتیا مدل میکنم این روش سوم طراحی ماشین در کتیا است که با دو روش گفته شده در بالا متفاوت است البته چون طراحی ماشین اول را دقیقا طراحی کرده ام و از همه مهمتر تصویر نمای بالای 206 را ندارم همانند سایت سالیدورک فقط دو درب اش را میزم بقیه اش را خودتون تکمیل کنید چون اصل کار که از کجا شروع کنید را و یک سمت آن را مدل میکنم و از همه مهمتر طراحی ماشین اول کامل است

فیلم آموزش مدلسازی یک مدل فنر حلقه ای مارپیچ بسیار حرفه ای که با استفاده از ترفندهای مدلسازی پیشرفته نرم افزار کتیا مدلسازی میشود

فیلم اموزش پیشرفته مدلسازی حرفه ای مدل یک سر عروسکی که این مدل با دستوارت محیط کتیا ایجاد شده است که بدون ترسیم اسکیچ میباشد.

surface اموزش پیشرفته فیلم اموزشی
در نرم افزار کتیا در این فسمت ترفندهای طراحی مدلسازی حرفه ای پیشرفته catia surface advaneced را بصورت کامل خواهید آموخت.
فیلم آموزش پیشرفته ساخت مدل تمام ارم ها و نقش و نگار و برحستگی ها و تبدیل ان به مدل که روی تصویر کلیک کنید تا بخش هایی از تصاویراین فیلم اموزشی را ببینید با این فیلم اموزشی تمام مدل های این چنین را میتوانید مدل کنید.

این یک مثال طراحی مدلسازی همراه با انیمشین شبیه سازی حرکت این مجموعه است طوری که باز میشود و بسته میشود برای دیدن تصاویر و قسمتی از فیلم اموزش کتیا
طراحی یک مدل کوزه ای پیشرفته و البته دشوار که این هم یک مثال خوبی برای مدلسازی حرفه ای میباشد و هم محیط رندر گرفتن را بخویی اموزش میدهیم.
در این فیلم آموزش کتیا این مدل رینگ ماشین را نحوه مدل کردن آن را آموزش خواهید دید نکته خیلی جالبی در طراحی این رینگ استفاده شده است که میتوانید از آن بعنوان الگوی خوبی در ساخت مدل های پیچیده استفاده کنید چون از دستور remove کتیا و کم کردن یک جسم از فصل مشترک پایه اصلی مدل بدست می آید.

در این آموزش کتیا محیط ارگونومی کتیا با یک تمرین به شما آموزش داده میشود که در این محیط از طرح های آماده بدن انسان در کتیا برای بهینه سازی طرح خود استفاده میکنیم بطور مثال شما میخواهید یک صندلی طراحی کنید باید آن را براساس شرایط بدن یک انسان معمولی طراحی کنید که در این فیلم نحوه استفاده از این قابلیت کتیا شرح داده شده است.

کتیا محیطی دارد که مخصوص ویرایش فایل های ابرنقاط است که شما از روی این فیلم که یک مدل سنگینی مثل بدنه ماشین است فایل ابر نقاط آن را ویرایش میکنید و تمام دستورات لازم برای مش بندی آن توضیح داده شده است که شما دقیقا از روی این فیلم هر فایل ابر نقاطی را ویزایش خواهید کرد.

این مدل کشتی را بصورت کامل طراحی نموده که بخاطر اینکه روش طراحی این مدل پیچیده است به شما خیلی کمک میکند برای مدلسازی سطح پیشرفته در نرم افزار کتیا.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کتاب آموزشی
جدیدترین آگهی‌ها