ثبت آگهی در سایت، بسیار ساده و کارآمد درنظر گرفته شده است. با صرف کمی وقت و خواندن این راهنما با دقت کافی، آگهی شما در گوگل به خوبی ایندکس شده و تعداد بازدید آن به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.
هر آگهی از ۸ قسمت اصلی تشکیل شده است:
- گروه و زیرگروه
- عنوان آگهی
- شرح آگهی
- مشخصات تماس
- قیمت
- عکس آگهی
- کلمات کلیدی
- برچسبها
انتخاب گروه و زیرگروه مناسب با آگهی، کمک بسیار زیادی به کاربران سایت میکند. از انتخاب گروههای نامناسب برای آگهی خود صرف نظر کنید.
عنوان آگهی شما، مهمترین عنصر در موتورهای جستجو نظیر گوگل و یاهو میباشد. عنوانی مناسب، گویا، شفاف و کوتاه برای آگهی خود انتخاب کنید. در نظر بگیرید که مخاطب، صرفا با دیدن عنوان آگهی شما، و بدون خواندن شرح آگهی، چه برداشتی از آگهی خواهد داشت؟ عنوان آگهی شما، در عین کوتاهی، باید حداکثر مفهوم و اطلاعرسانی را به مخاطب داشته باشد.
درج اطلاعاتی از قبیل اسم شرکت و یا شماره تلفن، جملات شعار گونه، نه تنها بازدید آگهی شما را افزایش نخواهد داد، بلکه باعث کاهش شدید بازدید آن توسط مخاطبین سایت، و عدم دیده شدن در نتایج جستجوی گوگل خواهد شد.
فراموش نکنید، برای اینکه مفهوم کلی آگهی خود را به مخاطب برسانید، تنها ۱۵ کلمه در اختیار دارید.
با انتخاب مناسب برای عنوان آگهی خود، مخاطب را ترغیب به خواندن شرح آگهی خود میکنید. شرح آگهی را به صورت گویا و بیپرده و شفاف بنویسید. هر چه قدر اطلاعات آگهی شما دقیقتر و کاملتر باشد، مخاطب اعتماد بیشتری به شما و آگهی شما پیدا میکند. به علاوه در وقت خودتان نیز صرفهجویی میکنید. مخاطب به جای ارسال ایمیل و یا تماس تلفنی، برای کسب اطلاعات بیشتر، همه آنچه را که باید بداند، از شرح آگهی به دست میآورد.
فراموش نکنید، از ارجاع مخاطب برای ارسال ایمیل و یا تماس تلفنی، برای دریافت اطلاعات بیشتر، خودداری کنید. اینکار نه تنها با قوانین تایید آگهی مغایرت دارد (و در نتیجه سبب عدم تایید آگهی شما میشود)، بلکه باعث میشود که مخاطب اعتماد به آگهی شما را از دست دهد و از آگهی رقیب شما، که اطلاعات کاملتری دارد، استفاده نماید.