آگهی ویژه

دستگاه تولید آب فوق خالص دیونیزه (دیونایزر)

دارای تاییدیه از دانشگاه صنعتی شریف

کیفیت بالای آب خروجی
این دستگاه با داشتن دبی آب معادل 10 لیتر در ساعت و هدایت الکتریکی آب خروجی در حدود 0.05 میکرو زیمنس در سانتیمتر از بهترین دستگاه های موجود در بازار از لحاظ کمی و کیفی است. استفاده از لامپ UV نیز منجر به کاهش سطح باکتری موجود در آب خروجی می شود که مورد نیاز برخی کاربردهای حساس است.

تولید آب مطابق با ASTM Type I
TOC(ppb) <5
Silicate(ppb) <0.1
Bacteria(ctu/ml) <1

ابعاد کوچک
دستگاه تولید آب فوق خالص ابعادی معادل 30*40*50 سانتیمتر و وزنی در حدود 10 کیلوگرم دارد؛ بنابراین می توان آن را به راحتی در فضای کم جای داد و یا از محلی به محل دیگر منتقل نمود.

طراحی بر اساس آب منطقه

قابلیت تعویض سریع فیلتر

قیمت مناسب و تسهیلات در خرید

برای اطلاع از آخرین قیمت، دریافت کاتالوگ و سفارشی سازی تماس بگیرید.
09126884596

این گروه در زمینه طراحی، مشاوره، ساخت و تامین تجهیزات مرتبط با پروژه های تصفیه آب (از کاربردهای خانگی تا صنعتی) فعال می باشد و با بهره‌گیری از روش‌های نوین دنیا، دانش فنی بومی‌شده و تخصص و تجارب استادان دانشگاه صنعتی شریف در صدد است پاسخگوی نیازهای صنایع و مراکز تحقیقاتی کشور باشد.
تولید دستگاه دیونایزر جهت تامین آب فوق خالص مورد نیاز بخش‌های مختلف صتعتی و تحقیقاتی و همچنین ساخت دستگاه‌های آب شیرین کن دریایی از افتخارات این گروه است.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، تصفیه آب و هوا
جدیدترین آگهی‌ها