آگهی ویژه

فروش ویژه محصولات تیمابال

شرکت تیمابال:
تولید کننده انواع کالای خواب شامل انواع لحاف ، پتو افرا ، انواع پتو ، تشک ، بالش ، پتوهای سفری ، ملحفه ، کوسن ، کاور و سرویس خواب عروس و ... می باشد.
سایر محصولات این شرکت شامل انواع عروسک ، کمد های پارچه ای ، پادری ، حوله حمام در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد.

شرکت کالای خواب تیمابال آماده عقد قرارداد جهت فروش عمده و خرده محصولات خود با کلیه ارگانها و نهاد ها و سازمانها بوده و باعث افتخار است که کیفیت محصولات این شرکت ، باعث دوام و ثبات ما گردیده است.

کالای خواب تیمابال با بهره گیری از قویترین کادر مهندسی و فنی همواره پیشرو در کیفیت و در جهت کسب رضایتمندی مشتری با تولیدات انواع متنوع کالای خواب گام برداشته است.

محصولات تیمابال از پارچه های بسیار با کیفیت تهیه می شوند که برای سلامتی و راحتی شما مصرف کننده بسیار مناسب می باشند. محصولات خواب ما در چند گروه عرضه می شوند, تا مصرف کننده بتواند ، محصولی متناسب با نیاز و خواسته خود داشته باشد.

پتوی تیمابال در تنوع جنس الیاف (اکریلیک ، پلی استر) ، انواع سایزها و طرح و رنگ های مختلف و در بسته بندی های بدیع و زیبا تولید و عرضه شده است.
محصولات تولیدی کالای خواب تیمابال مطابق نیاز و سلیقه تمامی گروه های سنی در طرح ها ، رنگها و سایزهای مختلف با نام های تجاری پتو تیمابال ، پتو لوکس تیمابال و پتو حریر تیمابال که هر کدام دارای ویژگی خاصی است در بسته بندی شکیل عرضه می شوند.

مزایای استفاده از کالای خواب تیمابال:

1.معمولا این روزها دیگر پتوهایی با جنس پنبه خالص پیدا نمی شوند. پتوهای خواب پنبه ای تیمابال موجود, ترکیبی از نخ پنبه و الیافی مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر هستند.این پتوها بسیار گرم و نرم اند و کمتر از پتوهای پشمی هم پرز می دهند.
2.پتوهای پنبه‌ای تیمابال که با الیاف مصنوعی نامبرده ترکیب شده‌اند ، بسیار سبک هم هستند و معمولا در ۲ مدل یک لایه و دولایه برای فصل‌های گرم‌تر و سردتر سال عرضه می‌شوند.
3.پتوهای پشم شیشه ای تیمابال به رغم نازکی و سبکی شان گرمای خوبی دارند و به همین دلیل هم می توانند گزینه مناسبی برای بچه ها و سالمندان محسوب شوند.
پتو پشمی تیمابال رنگ را به خوبی نگه می دارد ، به همین خاطر رنگ پتو دوام طولانی‌تری می یابد.
4. پتوهای پنبه ای تیمابال که با الیاف مصنوعی ترکیب شده اند ، بسیار سبک هستند و معمولا در 2 مدل یک لایه و دولایه برای فصلهای گرمتر و سردتر سال عرضه می شوند.
5.پتوهای خواب دولایه بهترین انتخاب برای روزهای سرد زمستانی آن گروه از افرادی هستند که تمایل چندانی به استفاده از لحافهای سنگین ندارند تیمابال با ارائه پتو دولایه این امکان رابه شما می دهد که خواب راحتی در زمستان داشته باشند.
6.کالای خواب تیمابال با طرح پتو های خلوت و آرامبخش می باشد تا باعث آشفتگی ذهن ، درست پیش از خواب نشود وطرح گل ها و طرح های هندسی ساده می توانند گزینه مناسبی برای پتوی خواب شما باشند.
تیمابال با بهترین طرح ها میتواند آرامش خواب شما را تضمین کند.
همچنین پتو تیمابال با طرح عکس پتوی بچه ها از میان شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و محبوب آنها استفاده کرده است تا حس خوبی هنگام خوابیدن به آنها القا کند.
7.نوع پنبه برای تهیه حوله تیمابال وجود دارد:
پنبه مصری-پنبه سوپیما- پنبه استاندارد
تمام حوله های پنبه ی کالای تیمابال باکیفیت , نرم و لطیف هستند و تا حدی با لمس کردنشان احساس می کنیم مخمل زیردست هایمان قرار گرفته است.
در صورت دیدن بیشتر محصولات ما به سایت زیر مراجعه فرمایید...
تلفن: 55894373-021
فکس: 55626258-021
تلفن های ضروری: 09123147914 - 09121872009
ارسال کاتالوگ و لیست قیمت کارخانه

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، نساجی
جدیدترین آگهی‌ها