آگهی ویژه

فروش لوازم یدکی GOL در شیراز

ارائه کلیه لوازم و قطعات GOL
با نازلترین قیمت، تنها در شیراز

فولکس گل

کمپانی :

کمپانی آلمانی فولکس واگن که بنای تاسیس آن بدست آدولف هیتلر با همفکری فردینال پورشه گذاشته شده امروزه از بزرگ ترین و معتبر ترین خودرو سازان جهان است که زیر مجموعه های خوش نامی که خود هر کدام از برترین های جهانند همچون پورشه ، لامبورگینی ، آئودی ، اشکودا جمهوری چک ، سئات اسپانیا و…

فولکس گل که از محصولات فولکس واگن آلمان می باشد در کشور برزیل و تحت لیسانس آلمان تولید شده است .

طراحی بدنه :

طراحی گل متعلق به ده ۹۰ بوده اما با توجه به قدیمی بودن هنوز اصالت و زیبائی در آن به چشم می خورد . طرح این حاچ بک فولکس واگن اسپرتی بودن آن را به نمایش می گذارد .

طراحی داخلی :

طراحی داخلی گل با گذشت تقریبی ۲۰ سال امروزه از حیث کاربردی و زیبائی قدیمی شده و داشبرد آن بیشتر از دیگر اجزاء داخل کابین قدیمی به چشم می خورد .

خودرو گل

ارگونومی :

ارگونومی در فولکس گول با توجه به فاصله با متد های روز قابل قبول نمی باشد .

موتور :

موتور۱۸۰۰ سی سی با ۱۰۰ اسب قدرت در ۵۲۵۰ دور و تورک۱۵۲ نیتون متر در ۳۰۰۰ دور با استفاده از ۸ ولو.

ترمز :

در جلو دیسکی و عقب کاسه + ABS

گیربکس :

گیربکس ۵ سرعته دستی

ساسپنشن :

در جلو مک فرسون و عقب اکسل پیوسته با فنر های مارپیچ و کمک

ایمنی :

تست ایمنی فولکس گل را در هیچ یک از سایت های مربوط به تست ایمنی خودرو پیدا نکردیم و با تشابهات این خودرو با گلف ۱۹۹۲ که در ایران موجودست هر چند آمار دقیقی از آن هم بدست نیامد ، می توان به نتایجی رسید ، گلف در تغییراتی که بعد از اتاق ۱۹۹۲ پیدا کرد موفق به کسب ۴ ستاره در سال ۱۹۹۸ شد . با توجه به تغییرات اساسی در ساختار مدل جدیدش می توان به طور تقریبی ۱ تا ۲ ستاره از آن کم کرد و به ۲ ستاره ایمنی رسید ، تغییراتی که به راحتی می توان دید خطوط منحنی در بدنه و قوس دار بودن مجموعه بدنه و همین طور تغییر کامل طراحی داشبرد ، تغییر صندلی ها و تفاوت در ستون های خودرو می باشد و آنچه دیده نمی شود در شاسی و اتاق و نحوه قرار گیری محرکه و ساسپنشن قطعا ً بیشتر از آنچه است که در ظاهر دیده می شود . استفاده از ایمنی فعال همچون ایربگ و کمربند های مدرن ایمنی نیز در بخش تائثیر گذارست.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های اتومبیل، لوازم و تزئینات
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها