آگهی ویژه

اخذ گواهینامه ایزو 14001 مدیریت زیست محیطی

دریافت گواهینامه ایزو 14001
نمایش تعهد نسبت به حفظ و نگهداری محیط زیست، کاهش و به حداقل رساندن اثرات مخرب زیست محیطی در فرآیند های صنایع، سازمان ها و شرکت ها با رعایت الزامات و اخذ ایزو 14001 مدیریت زیست محیطی

اگر برای محصولات و خدمات خود نیاز به دریافت گواهینامه دارید با ما تماس بگیرید.

شرکت بهسان مدیریت پرشین با در اختیار داشتن شبکه وسیعی از منابع محلی قادر است بر اساس نیازها، نوع تجارت و سازمان شما بهترین راه حل را برای شما فراهم کند.

ایزو 14001 استانداردی سیستم مدیریت شناخته شده جهانی است که توسط ایزو انتشار یافت. این ایزو چارچوب آزمایش شده و مطمئنی برای تضمین انطباق مداوم فراهم می آورد.همه گواهی های ایزو 14001 ما مورد تایید UKAS می باشد که به شما تضمین می کند خدماتی منطبق با ....دریافت کنید
مزایای سیستم مدیریت زیست محیطی: کنترل هزینه ها با حفاظت از مواد ورودی و انرژی
استفاده از ایزو 14001 بعنوان سیستم مدیریت زیست محیطی ، می توانید از طریق افزایش کارایی و بهره وری در پول صرفه جویی کنید. می توان با به حداقل رساندن ضایعات و فراگیری نحوه ارتقاء کارایی انرژی به این مهم دست یافت.

تغییر در ساختار
استاندارد جدید دارای ده سرفصل خواهد بود.
1 اسکوپ (حیطه فعالیت)
2 مرجع معیار (Normative Reference)
3 اصطلاحات و تعاریف
4 سابقه سازمان
5 راهبری
6 برنامه ریزی
7 پشتیبانی
8 اجرا
9 ارزیابی عملکرد
10 توسعه

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، مشاوره
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها