آگهی ویژه

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نیکی‌هوم

نیکی هوم جامع‌ترین فروشگاه اینرتنی خرید لوازم خانگی در ایران، مفتخر است تا با ارائه معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی، مناسب‌ترین قیمت‌های موجود در بازار و همچنین سریع‌ترین روش‌های خرید و ارسال محصولات، خدمتی کوچک به خانواده‌های ایرانی انجام داده و سهمی در ایجاد آرامش برای آنها ایفا کرده باشد.
‌در این راستا شرکت ماهان نوین تصمیم گرفته با استفاده از کادری مجرب و متخصص که دارای سابقه‌ای بیش از 20 سال در امر واردات و خرید و فروش تمامی محصولات لوازم خانگی می‌باشد،تحت عنوان وب‌سایت نیکی هوم، انواع محصولات خانگی اعم از لوازم پخت و پز، لوازم آشپزخانه، وسایل نظافت، لوازم اصلاح و آرایشی، اتو بخار و پرس، تهیه نوشیدنی و تنقلات و چرخ خیاطی را از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه کرده و در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. کاهش زمان خرید، افزایش کیفیت خدمت رسانی و همچنین کاهش هزینه‌های ارتباطی از اهداف وب‌سایت نیکی‌هوم میباشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه فرمایید:
www.nikihome.com
تلفن: 88535302-021
آدرس: میدان آرژانتین- بلوار بیهقی- خیابان دهم- پلاک 11- واحد 5

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، لوازم منزل
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها