آگهی ویژه

طلاق | طلاق توافقی | مهریه | نفقه

دپارتمان تخصصی دعاوی خانواده گروه وکلای دادستا
طلاق
با تلاش و پشتکار و تجربه ی فراوان گروه وکلای دادستا سعی بر این می شود تا با احیای حقوق مالی و با کمترین آسیب و خسارات ممکن پرونده طلاق شما خانمه یابد.
طلاق توافقی
امروزه راهی برای رفع بی دردسر کشمکش ها بوجود آمده است,در این راستا گروه با تجربه و متخصص وکلای دادستا , طلاق توافقی را در کوتاه ترین زمان ممکن توسط وکیل تهران برای شما و رهایی از مشکلات موجود,همچنین دوندگی های بی امان در دادگاه های خانواده , آن را به عنوان ساده ترین و بهترین راه حل موجود به شما پیشنهاد می کند.
مهریه
وکلای مجرب این مجموعه در صورتی که وکیل حقوقی زوجه باشند سعی بر این می شود تا تمام حق و حقوق مالی وی را احیا نمایند و در وصورتی که وکیل زوج باشند تمام راهکار قانونی را در پیش خواهند گرفت تا بیشترین تخفیف برای پرداخت مهریه به زوجه به وی تعلق بگیرد تا زوج کمترین آسیب مالی را ببیند.
نفقه
نفقه نیز یکی دیگر از حقوق مالی زن می باشد که در دعاوی خانواده بر سر آن اختلافات زیادی مطرح است در میان این اختلافات وکلای متخصص در امور خانواده گروه وکلای دادستا با شناخت دعاوی مربوط به الزام زوج به پرداخت نفقه زوجه و یا اثبات عدم تمکین زوجه و معاف شدن زوج از پرداخت نفقه به شما یاری می رساند.
حضانت فرزندان
گاهی مشکلات و ناسازگاری‌ها به جایی می‌رسد که ادامه زندگی مشترک ممکن نیست. در این صورت تکلیف کودک چه می‌شود؟ نگهداری و تربیت او به چه کسی واگذار می‌شود؟ در این شرایط است که گروه وکلای دادستا با سعه صدر به تمامی سوالات شما پاسخ می دهد و شما را از حق و حقوق قانونی تان مطلع می سازد و در این راه تلاش میکند تا کودک کمترین آسیب جسمی و روحی را از واقعه ی طلاق ببیند.
فسخ نکاح
آیا می دانید مواردی وجود دارد که در صورت وجود آنها می توانید نکاح خود را فسخ کنید؟
برای اطلاع از این شرایط با گروه وکلای دادستا مشورت کنید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، مشاوره
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها