آگهی ویژه

شرکت ترک ایاک تاش نمایندگی رسمی و انحصاری کیف و کفش

شرکت ترک ایاک تاش نمایندگی رسمی و انحصاری کیف و کفش pieer cardin-wijivox-tinbany-akerدر ایران و فروش کیف و کفشهای مارک دار شرکتهای معتبر ایتالیایی و ترکیه ای دیگر می باشد .
فعالیت اصلی این شرکت عمده فروشی و اعطای عاملیت فروش در تمام شهرهای ایران می باشد.از اهداف اصلی این شرکت تهیه محصولات برندهای تراز اول با مرغوب ترین کیفیت و رعایت استانداردهای جهانی و دارای تاییدیه پزشکی سلامتی پا و بروز بودن مدلها هم برای مشتریان در فروشگاههای مستقیم و هم در عمده فروشی میباشد.برای ما انحصاری بودن محصولات بسیار مهم بوده و تلاش خود را برای رضایت هرچه بیشتر مشتری ادامه خواهیم داد.

کیف و کفش :
زنانه (مجلسی ، کلاسیک ، اسپورت ، راحتی ، طبی ، صندل ، پوتین)
مزایای با ما بودن
شما می توانید قبل از شروع هرفصل کلیه مدلها را درسایت و یا از طریق ایمیل دریافت کرده و بعد از انتخاب مدلهای مورد نظر در اول فصل کلیه سفارشات را در مغازه خود تحویل بگیرید.
کیفیت محصولات تین بانی و پیرگاردین کانزون وچندین برند برتر ترکیه هم در مدل راحتی و کیفیت بسیار بالا بوده و دارای استاندارد های جهانی می باشند و بطور اساسی در جهت افزایش سیستم مدیریت کیفیت همزمان با شرایط زمان و مطابق با تکنولوژی روز می باشند و رضایت مشتری بعد از استفاده محصولات با عث وفاداری مشتری به آن فروشگاه خواهد شد.


* راحتی بیش از حد کفشهای تین بانی وچندین برند برتر ترکیه که دارای تاییدیه جامعه پزشکان سلامتی پا از اروپا و آمریکا می باشد باعث جذب هرچه بیشتر مشتری خواهد شد.
با اطمینان خاطر می توانید محصولات این برند ها را بفروش برسانید
با کمک ومشاوره صادقانه محصولاتی را خرید خواهید کرد که صد در صد فروش و سود عالی داشته باشید وبرای خریدهای بعدی با اطمینان خاطر با ما همکاری خواهید داشت .هدف ما همکاری دائمی با شما ست ولازمه این همکاری اطمینان وسود دوطرفه است که ما برای شما فراهم خواهیم کرد

جهت اطلاعات بیشتر به سایت نمایندگی ترک ایاک تاش در ایران مراجعه فرمایید.
www.turkayaktash.ir

ادرس ترکیه ordu cad. Laleli iş merkezi Kat:3/ Laleli- İstanbul -turkey

(وایبروتلگرام)0090 5364969692

Tel:00 90 5364969692کارشناس فروش فارسی زبان

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، پوشاک
جدیدترین آگهی‌ها