آگهی ویژه

مقاله ISI

چاپ مقاله به خصوص مقاله ISI در مجلات معتبر بین المللی یکی از بخش های اجتناب ناپذیر پروسه تحصیل در مقاطع دانشگاهی به شمار می آید. دانشجویانی که دارای مقالات ISI مناسب می باشند شانس بالاتری برای قبولی در مصاحبه آزمون دکتری داخل یا گرفتن بورسیه برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر خارج از کشور را دارند. متاسفانه وجود مشکلاتی مثل نگارش ناصحیح مقاله و ارسال به مجلات نامناسب موجب شده اکثر مقالات ارسالی با عدم پذیرش مواجه گردند. ما در موسسه مطالعاتی آرکا (شماره ثبت: 28244) با بهره مندی از کادری مجرب آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن حاصل سالها تجربیات موفق خود در نگارش و چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی به علاقمندان اعلام می کنیم. خدمات مشاوره ای ما با توجه به مقاصد متقاضیان به اشکال ذیل قابل ارائه می باشد:

- مشاوره اخذ پذیرش و چاپ مقاله* در مجلات ISI دارای ایمپکت فاکتورهای JCR بالا (از 1 تا بالای 3) نمایه شده در پایگاه های معتبر علمی دنیا (ELSEVIER, TAYLOR&FRANCIS, SPRINGER) ویژه دانشجویان رشته های مهندسی صنایع و مدیریت (تمام گرایشها) به صورت کاملا انحصاری و تضمینی

* هزینه چاپ در این دسته از مجلات کاملا رایگان می باشد

- مشاوره اخذ پذیرش مقاله از معتبرترین مجلات دنیا در کمتر از سه ماه (تمامی رشته ها و گرایشهای دانشگاهی)

- مشاوره اخذ پذیرش از مجلات ISI دارای ایمپکت فاکتور JCR ویژه متقاضیان مصاحبه دکتری دانشگاه های آزاد و دولتی (تمامی رشته های دانشگاهی)

- استخراج مقاله فارسی از پایان نامه و تز شما ، ترجمه کاملا تخصصی و اخذ پذیرش آن از مجلات ISI در کمترین زمان ممکن جهت اخذ نمره کامل دفاع پایان نامه ارشد و دکتری (تمام رشته های دانشگاهی به صورت کاملا تضمینی)

- چاپ مقاله در مجلات ISI دارای ایمپکت فاکتور JCR جهت استفاده از طرح خدمت سربازی بنیاد نخبگان

- ترجمه کاملا تخصصی مقالات فارسی تالیفی شما ، فرمت بندی رایگان آن بر اساس استانداردهای مجلات معتبر دنیا و اخذ پذیرش از مجلات ISI

- مشاوره و ارزیابی رایگان مقالات تالیفی فارسی و انگلیسی شما جهت امکان سنجی چاپ آن در مجلات معتبر علمی

- برگزاری جلسات توجیهی مقالات چاپ شده در محل موسسه به صورت کاملا رایگان

تذکر1: تمامی مجلات مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی بوده و در پایگاه علمی بسیار معتبر تامسون رویترز نمایه می شوند.

تذکر2: از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر پاسخگو شما عزیزان می باشیم.

*** جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه انتخاب مجلات و بازدید از پروژه های انجام گرفته لطفا به وب سایت موسسه به نشانی www.Arkastudy.com مراجعه یا با شماره تلفن ذیل تماس حاصل نمایید.

تلفن : 02166568403 (5 خط ویژه)
وب سایت: www.Arkastudy.com
ایمیل: Arkastudy@gmail.com

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، پروژه دانشجویی
جدیدترین آگهی‌ها