آگهی ویژه

پلاریمتر دیجیتال و آنالوگ: دی تجهیزآزما نماینده کروز

دستگاه پلاریمتر Polarimeterآنالوگ p1000 بسیار قوی و ساده است و می تواند جوابگوی کاربری های آموزشی و پایه ای آزمایشگاه ها وهمچنین صنایع قند و شکرباشد. که بر اساس اصل half-shade عمل می کند و اعداد به صورت غیر دیجیتال از چشمی دستگاه خوانده می شوند. همچنین این دستگاه زاویه چرخش نوری را به ترتیب با واحد درجه ( ° )در دو بازه ی دایره ای 0 تا 180 درجه اندازه گیری می کنند.
دستگاه شامل یک پایه فلزی با کیفیت بالا و محفظه ای برای تیوب ها با طول کمتر از 220 میلی مترو لامپ LED با طول عمر زیاد و دارای 2 تیوب شیشه ای 100 و 200 میلی متری می باشد.
P3000 دستگاهی بسیار قوی ، کامل و مقرون به صرفه است در تمامی زمینه های کاربری که 2 رقم اعشار جوابگوست
پلاریمتر مقرون به صرفه P3000 نسخه ساده شده P8000 است با همان سرعت و روش اندازه گیری که تنها در 1 ثانیه نمونه ها را اندازه گیری می کند.
این سری دستگاه ها زاویه چرخش نوری (optical rotation) و واحد بین المللی شکر (int. sugar scale) را به ترتیب با واحدهای درجه ( ° )، ( Z° ) اندازه گیری می کنند.
دستگاه کاملا اتوماتیک و مجهز به صفحه نمایش لمسی با نمایش مقادیر اندازه گیری شده در مقیاس زاویه چرخش نوری و یا در مقیاس قند بین المللی ICUMSA و قابلیت پرینت اطلاعات با استفاده از رابط پرینترمی باشد.

این دستگاه ها زاویه چرخش نوری (optical rotation)
پلاریمترهای سری P8000
این سری از پلاریمترها حرفه ای ترین ، تخصصی ترین ، دقیق ترین و سریع ترین پلاریمترها به شمار می روند، نه تنها بین پلاریمترهای کروز بلکه در بین تمامی پلاریمترهای دنیا.

پلاریمترهای اتوماتیک با کنترل دما مستقیم نمونه – Peltier Thermostat
سری P8000-PT حتی برتر از سری P8000 کروز تمامی ویژگی های پلاریمتر کروز آلمان P8000 را به همراه کنترل دمایی الکترونیک با استفاده ار تیوب مخصوص دارا می باشد.

پلاریمترهای اتوماتیک با نمونه گیری نیمه اتوماتیک و کنترل دما مستقیم نمونه – Peltier Thermostat
سری P8000-DT حتی برتر از سری P8000-PT کروز تمامی ویژگی های پلاریمتر کروز آلمان P8000-PT به همراه میکرو کووتی که در جریان کنترل دمایی قرار می گیرد را دارا می باشد.

پلاریمترهای اتوماتیک
سری P8000 پرسرعت ترین پلاریمتر دنیا سرعت بی نظیر اندازه گیری در حد 1 ثانیه صرف نظر از زاویه چرخش نمونه به موجب تکنولوژی به کار رفته در این سری پلاریمترها نهایت دقت و سرعت اندازه گیری

پلاریمترهای اتوماتیک
سری P3000 و P3000 دستگاهی بسیار قوی ، کامل و با صرفه اقتصادی است در تمامی زمینه های کاربری که 2 رقم اعشار جوابگوست پلاریمتر مقرون به صرفه P3000 نسخه ساده شده P8000 است

پلاریمترهای اتوماتیک شکر
سری PS8000 سری تخصصی تر و حرفه ای تر از پلاریمترهای P8000 کروز و مخصوص صنایع شکر دقت و سرعت بالا با روش عملکرد و اندازه گیری

لوازم جانبی پلاریمتر
استانداردهای کالیبراسیون کوارتز – Quartz Control Plates سری های PQE و PQP استانداردهای کالیبراسیون کوارتز کمپانی کروز آلمان به منظور کالیبراسیون پلاریمترها در دو سری Economy و Premium

پلاریمترهای دستی - Manual Polarimeter
برای تیوب ها با طول کمتر از 220 میلی متر دارای LED با طول عمر بالا به همراه 2 تیوب شیشه ای 100 و 200 میلی متری ( دارای ترپ حباب )دستگاه پلاریمتر دستی کروز آلمان.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، آزمایشگاه
جدیدترین آگهی‌ها