آگهی ویژه

طراحی سایت ، هاست لینوکس ، سئو ، امنیت سایت

طراحی و پیاده سازی انواع وب سایت حرفه ای
طراحی و پیاده سازی وب اپلیکیشن های حرفه ای بر اساس نیاز مشتری
طراحی و پیاده سازی انواع پرتال سازمانی
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در جهت بهتر دیده شدن سایت (سئو)
بازاریابی تخصصی اینترنتی برای افزایش فروش و بالابردن بازدیدسایت
ارتقاء وب سایت های موجود جهت افزایش فروش وبالابردن بازدید سایت

با توجه به ده سال تجربه عملیاتی در زمینه طراحی و تولید وب سایت، ما مشتریان خود را به دو گروه تقسیم می نماییم :
گروه اول مشتریانی که در پی راه اندازی یک سایت حرفه ای و کم هزینه با قابلیت های بسیار بالا می باشند در حقیقت گروه اول مشتریان ما به هر دلیل علاقمند می باشند که یک سایت حرفه ای با کمترین هزینه را در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشند، بر خلاف سایر شرکت های طراحی سایت، ما در این بخش ادعاهایی بر مبنای اینکه بهترین سایت با کمترین هزینه را به شما نمی دهیم ما می گوییم یک سایت با قابلیت های زیاد و کمترین هزینه و گرافیک کاملا حرفه ای، و وقتی شما به سایت طراحی شده یا نمونه های پیشنهادی نگاه کنید به هیچ عنوان برای شما تفاوتی بین یک سایت کم هزینه ما و سایت با فروش تضمینی نخواهید دید.

گروه دوم مشتریانی که در پی رسیدن به فروش تضمینی محصولات خود می باشند، در این حالت راه اندازی یک سایت حرفه ای و ارزان به عقیده ما نمی تواند مسیر شما را صد در صد تضمین کند.
سایت های حرفه ای از قابلیت های بیشتری برخوردار است و توانایی بازدید بالا بصورت همزمان را دارد. بطور معمول سایت هایی که در این شرکت طراحی و بهینه سازی میشوند امکان اضافه کردن بعدها امکانات و قابلیت های بیشتر را دارد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، طراحی وب
جدیدترین آگهی‌ها