آگهی ویژه

خرید ویلا در خزرشهر

اگر به دنبال خريد ويلاي ساحلي و برند در يک شهرک سوپر لوکس هستيد اجازه دهيد شهرک ساحلي خزرشهر شمالي و خزرشهر جنوبي را به شما معرفي کنيم.
شهرک ساحلي خزرشهر شمالي و خزرشهر جنوبي دو شهرک معروف و قديمي و در عين حال ثروتمند نشين مي باشند که طرافداران بسياري در داخل و خارج از کشور دارند.
ويلاهاي ساحلي يعني قواره هايي که در خط يک و پلاک اول ساحل خزرشهر شمالي مي باشند از 200 ميليارد تا 600 ميليارد ارزش گذاري شده اند اما در ساير نقاط شهرک خزرشهر و در لوکيشن هاي متوسط و کمي ضعيفتر
مي توان فايلهايي بقيمت 60 تا 100 ميليارد هم پيدا کرد. دفتر املاک مشاورين خزرشهر در داخل شهرک خزرشهر شمالي قرار دارد و در تمامي ايام هفته در خدمت مشتريان گرامي مي باشد.
وبسايت املاک خزرشهر به آدرس www.khazarpalace.ir بصورت مداوم و دايمي در حال بروز رساني فايلهاي فروش در خزرشهر است با مراجعه به سايت خزرشهر اطلاعات ارزشمندي در اختيار متقاضيان خريد ويلا در خزرشهر
قرار خواهد گرفت. براي تماس با ما با جهت مشاوره و خريد ملک در شهرک خزرشهر با شماره 09301301018 تماس بگيريد.

قیمت: 120,000,000,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های املاک، ویلا
جدیدترین آگهی‌ها