آگهی ویژه

فروش ورق عایق صدا ماینر

فروش ورق عایق صدا ماینر

فروش انواع ورق عایق صداماینر جهت جلوگیری از انعکاس وانتشار صدا

فروش انواع عایق های صوتی و حرارتی الاستومری در مدل های رولی و لوله ای با برندهای ترک و ایرانی از جمله کیفلکس ، پافلکس ، وانفلکس ، آرماسل ، اکو فلکس ، سوپر فلکس و ...

برای جلوگیری از انتشار صدای دستگاه و فن های ماینر به کاربرد تجهیزاتی از جمله عایق صوتی ماینر نیازمندیم.از آنجا که صدای پاور و فن های ماینر دارای صدایی با دسی بلِ بالا و گوش خراش هستند،لذا استفاده از عایق صوتی ماینر به امری لازم و ضروری تیدیل گشته است.

عایق صوتی ماینر در تجهیزات جانبیِ ماینر از قبیل اتاقی که ماینر در آن فعال می شود یا در دیواره های باکس صداگیر ماینر و همچنین در ساختار لوله های خرطومی ماینر که هوای فن های ماینر را منتقل می کند،مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق صوتی ماینر شانه تخم مرغی دارای ضخامت های متفاوتی است که بطور عرفی در بازار ضخامت ۲۰ میلیمترِ آن به وفور موجود است.عایق صوتی ماینرِ شانه تخم مرغی در دیوار اتاق ها یا باکس های ماینر به کار می رود و وظیفه جذب صداهای ناشی از فن و پاور دستگاه ماینر را به عهده دارد.

نوع دیگری از عایق صوتی ماینر نیز عایق الاستومری دورو صاف است که در ساختار لوله خرطومی ماینر به کار می رود.لوله خرطومی ماینر نیز بنا به وظیفه ای که به عهده دارد باید در برابر انتقال حرارت و صدا بسیار مقاوم باشد.این نقش و وظیفه نیز باز به عهده فوم الاستومریِ دورو صاف که در ساختارِ میانیِ لوله خرطومی ماینر به کار می رود،واگذار شده است.


برای قیمت عایق صوتی ماینر و خرید ورق عایق صوتی ماینر با شماره ما در تماس باشید.

تاریخ به روزرسانی: جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها