آگهی ویژه

تور لحظه اخری استانبول

تور استانبول
پرواز صبح به شب استانبول
خدمات:صبحانه-گشت شهری با نهار-ترانسفر فرودگاهی-تور لیدر فارسی زبان
قیمت:990000تومان
توصیه های لازم برای مسافران تور استانبول:

- تور استانبول آژانس چهارفصل با تمامی پروازهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، قشم اير ، آسمان ، معراج ... و همچنین پروازهای ترك تركيش ، اطلس جت و.. برگزار می شود.

- مقصد تمامی پروازهای ایرانی تور استانبول فرودگاه آتاتورك و صبيحا می باشد و ترانسفر مسافران به هتلها براي هر كدام از فرودگاه هاي مذكور جزو خدمات تور ميباشد .

- كلیه مدارک تور استانبول به صورت الكترونیكی صادر می شود، بنابر این مسافرانی كه از شهرهای دیگر قصد تهیه تور را دارند و یا مسافرانی كه به دلیل ضیق وقت مايل به مراجعه حضوری به آژانس نیستند میتوانند به صورت غیر حضوری تور خود را تهیه كرده و مدارک سفر (از قبیل بلیط، واچر هتل و ...) را از طریق فاكس ، ایمیل ، وایبر و.. دريافت نمایند.

- زمان چک این و چک اوت هتلها برای مسافرین تور استانبول به ترتیب 14:00 و 12:00 خواهد بود . در صورتی كه ساعت پروازی مسافران تور استانبول خارج از این زمان است می توانند وسایل خود را به هتل تحویل داده و تا زمان تحویل اطاق و یا پرواز از امكانات لابی و یا گشت شهری استفاده نمایند.

قیمت: 990,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، سایر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها