آگهی ویژه

فولاد 2601-میلگرد 2601-تسمه 2601-فولاد سردکار 2601

فولاد 2601 فولادی است که در دستۀ فولادهای سردکار قرار می گیرد. فولاد 1.2601 فولادی مقاوم در برابر شوک است فولاد 1.2601 که با میزان بالایی از عناصر کربن و کروم آلیاژ شده است. دارای ثبات ابعادی بالایی در حین عملیات حرارتی می باشد. و مقاومت بالایی در برابر خراش و چسبندگی دارد.cold work tool steels

فولاد 1.2601 تافنس (سفتی) بالایی دارد. و از کیفیت نگاهداشت لب ها نیز برخوردار است. (لب پر نمی شود).

استحکام فشاری فولاد 1.2601 بالاست و در حین عملیات حرارتی دچار اعوجاج کمی می گردد. و دفرمگی و تغییر شکل ندارد.و فولاد 1.2601 جهت عملیات نیتریده کردن گزینۀ بسیار مناسبی است.

این فولاد 1.2601 حتی اگر در هوا نیز خنک شود دارای حداکثر میزان سختی خواهد شد.

کاربرد: ابزار برش حساس به شکستن،برقوها، قالب های سکه و خم،غلطک پیچ بری،فک تیغه، ابزار داخل تراشی
شرکت خشکه و فولاد پایتخت (( مدیریت : جواد دلاکان )) صنعتگران عزیز، افتخار داریم. که سی سال تجربه گرانبهای خویش را در زمینه عرضه انواع ورق آلیاژی. و انواع فولاد آلیاژی برای خدمت رسانی به شما هموطنان کشور عزیزمان ایران ارائه می دهیم. پیشاپیش از اینکه شرکت خشکه و فولاد پایتخت را جهت خرید خود انتخاب می نمایید سپاسگزاریم.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، آهن آلات
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها