آگهی ویژه

فروش کفپوش گرانولی رولی،گرانول رولی، لاستیک گرانولی رولی

کفپوش گرانولی رولی،گرانول رولی، لاستیک گرانولی رولی کفپوش رولی ، کفپوش لاستیکی کفپوش رولی باشگاهی
شرکت تولیدی آتیه فوم
تولید کننده کفپوش های ورزشی تخصصی.
کفپوش گرانولی رولی (لاستیکی) تولید شده از پودر لاستیک درجه یک، مطابق با آخرین تکنولوژی دنیا در رنگ ها و ضخامت های مختلف بسته به نیاز مشتری عرضه میگردد.
کفپوش انواع مختلفی دارد که بر اساس جنس آنها و یا کاربرد آنها نام گذاری می شوند. یکی از انواع کفپوش ها کفپوش رولی می باشد که کفپوش های رولی نیز از متریال مختلفی ساخته شده اند و هر کدام کاربرد های خاصی دارند.این کفپوش ها از نظر ضخامت نیز اندازه های مختلفی دارند و در رنگ های مختلفی ساخته می شوند. کف پوش های گرانولی پایه دار برای مناطق مرطوب که بارندگی زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد و از پوسیدگی کف پوش جلوگیری می نماید. این کف پوش با ماندگاری رنگ در برابر تابش نور خورشید و مقاومت در برابر سایش بر اثر رفت و آمد، خود را نسبت به دیگر کف پوش ها متمایز کرده است. عمر مفید این کف پوش ها بیش از ۳ سال می باشد. کفپوش گرانولی رولی در ابعاد دقیق خریداری می شود که باعث می شود درز میان کفپوش گرانولی به حداقل ممکن برسد. این نوع از کفپوش گرانولی برای سالن های بزرگ بسیار جذاب هستند. نه تنها زیبایی بلکه سهولت نصب کفپوش لاستیکی رولی مهم ترین مزیت آن بر نوع پازلی می باشد.

کفپوش لاستیکی گرانولی
این محصول به دلیل تراکم زیاد و درصد چسب بسیار بالا و همچنین استفاده از فرمول خاص در روند تولید، باعث گردیده تا این محصول بافتی کاملا پر و مستحکم داشته باشد، بطوریکه فضای خالی بین گرانول ها به حداقل مقدار ممکن رسیده است که این امر سبب افزایش استحکام و همچنین کاهش جذب رطوبت (۰٫۰۵ درصد) شده است. به همین دلیل قابل استفاده در باشگاه های بدنسازی، زمین های ورزشی باز، اطراف استخر، پیاده روها، ویلاها و مکان های صنعتی می باشد.

موارد استفاده از کفپوش گرانولی رولی
– مهد کودک ها
– فضاهای بازی
– پارک ها
– اتاق های خاص
– پشت بام
– مکان های صنعتی
– و…

کفپوش گرانولی رولی
ویژگی های منحصر به فرد انواع کفپوش گرانولی
از انواع کفپوش گرانولی در ابعاد مختلف در موارد مختلفی استفاده می شود که کیفیت بی نظیر آن می تواند دلیل اصلی استقبال مشتریان از آن باشد. هرچند در کنار عوامل کیفی باید به قیمت مناسب و طرح های آن نیز اشاره کرد که در انتخاب مشتریان به طور مستقیم دخیل می باشد. ولی به طور کلی ویژگی های کفپوش گرانولی که موجب گسترش تقاضا برای آن شده است و با سایر محصولات مشابه از قبیل انواع فوم رول و کفپوش مهد کودک نیز مشترک است عبارتند از:

1- نصب آسان
2- قابلیت شستشو
3- عایق ضد رطوبت
4- انعطاف پذیری بالا
5- دوام طولانی
6- رعایت استانداردهای ایمنی و حفاظتی
7- ضربه پذیری
8- ضد لغزش
9- ضد ساییدگی
10- مقاومت در برابر مواد شیمیایی مختلف
11- تعمیر و بهسازی آسان

کاربردهای کفپوش گرانولی رولی
کاربرد کفپوش گرانولی رولی در اماکن ورزشی ، اداری ، خدماتی ، مسکونی ، سرگرمی و تفریحی یا عمومی از قبیل پارک ها، شهربازی ها، زمین های بازی، ایستگاه راه آهن، فضاهای سبز داخل شهر، فروشگاه های بزرگ ، پوشش کف استادیوم ها و سالن های ورزشی و یا باشگاه های خصوصی ، حمام، اتاق خواب، اتاق نشیمن و غیره.
تماس باما:
آدرس:تهران.خیابان شوش.ابتدای خیام جنوبی.پلاک۱۸و ۲۰.آتیه فوم
۰۲۱۵۵۱۵۸۲۳۱_۰۲۱۵۵۱۵۸۲۳۲_۰۲۱۵۵۶۰۶۶۷۶
_۰۲۱۵۵۸۰۸۱۸۵_۰۲۱۵۵۸۱۹۵۶۸
۰۹۱۲۹۲۷۱۷۵۲
۰۹۳۵۱۰۰۴۱۸۶

تلگرام:@atiyehfoam
اینستاگرام:atiyehfoam
۰۹۱۰۱۰۰۴۱۸

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، لوازم ورزشی
جدیدترین آگهی‌ها