آگهی ویژه

پرینتر و اسکنر سه بعدی ماکت سازی

کاربرد پرینتر های سه بعدی در معماری و مدل سازی
پرینترهای سه بعدی مدت زمانی است که جای خود را در صنایع مختلف از جمله
صنعت،معماری،مدل سازی،ماکت سازی،قالب سازی،تبلیغات،لوازم تزئینی،تجهیزات پزشکی،اسباب بازی،طلا و جواهر سازی،مجسمه سازی،مدل های آموزشی،ساخت قطعات مختلف از ساخت ابزار آلات ساده تا تولید اعضای بدن،فضانوردی و بسیاری موارد دیگر باز کرده است.با پیشرفت روز افزون این صنعت ساخت مدل ها و قطعات با دقت و سرعت بسیار بالاتری نسبت به گذشته صورت می گیرد .
جهت ساخت قطعات و مدل ها به وسیله پرینترهای سه بعدی نیاز به فایل سه بعدی طراحی شده به وسیله نرم افزارهای متنوع سه بعدی و یا به وسیله اسکن سه بعدی توسط اسکنرهای سه بعدی طرح مورد نظر می باشد.پس از دریافت فایل توسط پرینتر،این دستگاه اقدام به ساخت طرح به صورت لایه به لایه می نماید .
یکی از عمومی ترین کاربرد های پرینترهای سه بعدی،ساخت ماکت های ساختمانی و معماری و ساخت نمونه های اولیه اجسام طراحی شده توسط معماران و طراحان می باشد .
استفاده از پرینتر های سه بعدی جهت ساخت ماکت ها و طرح های سه بعدی نسبت به طراحی و ساخت به صورت سنتی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی تر می باشد . در این روش می توان ماکت ها را با سرعت و دقت و کیفیت بسیار بالاتری تولید نمود .
در روش های قدیمی ماکت سازان با مسئله زمانبر بودن و دقت پایین و نیاز به ابزار آلات و دستگاه های مختلف و نیروی کار متبحر جهت ساخت ماکت از چوب ، فلز ، ابر ، فوم و.. مواجه بودند . اما اکنون جهت ساخت ماکت ها نیاز به ابزارهای گوناگون و مختلف و نیروی کار زیادی نمی باشد .
امروزه ساخت ماکت ها در کمترین زمان و با دقتی بالا جهت نمایش دادن کوچکترین و مهمترین جزئیات مربوط به پروژه اعم از نمای کلی پروژه ، اتصالات ، شماتیک ، نماهای داخلی و خارجی ، برش ها و زوایا و... دارای اهمیت بسیاری می باشد .
پس از طراحی مدل یا ماکت در نرم افزار های سه بعدی از جمله : 3D MAX ، CATIA ، AUTOCAD ، SOLID WORK ، RHINO و سایر نرم افزارها ، پس از نهایی شدن و تائید طرح ، مدل توسط پرینتر سه بعدی پرینت گرفته شده و پس از پرینت قطعات ماکت بر روی هم نصب و مونتاژ می شوند . با توجه به دقت بالای این روش تمامی خطاها و اشکالات ایجاد شده در زمان طراحی توسط طراح قابل مشاهده می باشد و طراح می تواند پس از پرینت و مونتاژ نهایی ماکت اقدام به اصلاح طرح کند . در این روش با توجه به اینکه قطعات به صورت مجزا و دیتیل ساخته میشوند و با توجه به دقت بالا در صورتی که نیاز به اصلاح ماکت باشد ، فقط قطعه مورد نظر بعد از اصلاح طرح ، پرینت گرفته شده و با قطعه قبلی تعویض می گردد .
امروزه استفاده از پرینتر های سه بعدی جهت ساخت سریع ماکت و مدل های بسیار دقیق بسیار متداول می باشد . در این روش ابعاد بزرگ و یا کوچک ، پیچیدگی و شکل ظاهری طرح هیچ محدودیتی برای پرینترهای سه بعدی ایجاد نمی کند . به وسیله این روش میتوان پیچیده ترین و دقیقترین طرح ها از جمله طرح های فضایی و پیچیده را تولید و در مدت زمان بسیار کوتاهی مونتاژ نمود و پس از بررسی نهایی و تائید طرح شروع به تولید انبوه و یا ساخت نمونه اصلی نمود..
امروزه با توجه به گسترش روز افزون تبلیغات و رقابت میان شرکت های تولید کننده نیاز به خلق طرح های متنوعی می باشد به طور مثال ساخت ظروف غذا ، جعبه های بسته بندی ، ظروف نگهداری مایعات ، قاب و لوازم متنوع تلفن های همراه ، مبلمان شهری و ... دارند که امروزه به وسیله پرینتر های سه بعدی می توان قبل از تولید محصول نمونه اولیه آن را با کمترین هزینه و زمان تولید نمود و پس از بررسی و نهایی شدن طرح اقدام به تولید انبوه آن نمود .
شرکت پندار گستر افرا آماده ارائه کلیه خدمات نمونه سازی سریع از قبیل :
ماکت سازی ، قالب سازی ، نمونه سازی ، ساخت مدل های طلا و جواهر ، اسکن سه بعدی از روی نمونه اصلی ، طراحی سه بعدی ، فروش انواع پرینتر های سه بعدی و اسکنر های سه بعدی و کلیه مواد مصرفی پرینتر های سه بعدی می باشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .
همراه : 09120210863 – 09183670806
تلفکس : 02144068643 - سلطانی
Www.MYAFRA.COM
Email : INFO@MYAFRA.COM
Www.FACEBOOK.COM/3DAFRA
Www.INSTAGRAM.COM/3DAFRA

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها