آگهی ویژه

طراحی حرفه ایی وب سایت - آیتان

تحلیل ساختار وب سایت ؛ ارائه [ RFP [ Request for Proposal یا همان تقاضا برای پیشنهاد
+ 30 دقیقه مشاوره رایگان
قیمت : 500 هزار تومان
ثحلیل و طراحی اسکچ سایت + طراحی قالب بر روی فتو شاپ با فرمت PSD
شروع قیمت : یک میلیون تومان
پیاده سازی قالب PSD وب سایت ربسپانسیو و تبدیل به کد HTML5 , CSS3 با استفاده لازم از Jquery یا سایر ابزارهای مورد نیاز
شروع قیمت : یک میلیون تومان
به نکات زیر توجه فرمایید :
1- هیچگونه قیمت تخمینی ، حدودی در تماس تلفنی به مشتریان محترم ارائه نمی گردد . اعلام قیمت برای ما مسئولیت دارد . و حتما اعلام قیمت و ارائه پروپزال از سمت ما می بایست با درخواست کتبی از جانب مشتری محترم (شخص حقیقی ، حقوقی) به همراه RFP مربوطه یا همان (تقاضا برای پیشنهاد) باشد.
2- ارائه تقاضا برای پیشنهاد (RFP)باید از سمت کارفرما باشد ، چنانچه زمان یا حوصله تهیه آنرا ندارد می تواند توضیحات لازم را به صورت حضوری اعلام فرماید و ما پس از ضبط صدای شما و دریافت توضیحات با هزینه مقرر شده سند RFP را برای شما تهیه می کنیم که این سند قابل ارائه به هر شرکتی جهت دریافت هزینه پروژه می باشد.
3- تمپلیت تقاضا برای پیشنهاد (RFP) آماده و رایگان است با درخواست شما ایمیل می شود
4- پرپوزال از سمت ما تنها به مشتریان محترمی ارائه می گردد که RFP صحیح با ساختار مناسب را ارسال نموده اند.
5- چنانچه سایت مورد درخواست شما خیلی ساده و معمولی است که احتیاجی به تقاضا برای پیشنهاد ندارد و یا حتی اسکچ و طراحی قالب هم نیاز ندارد توصیه می کنیم از نرم افزارهای سایت ساز ساده و معمولی و ارزان که در بازار فراوان است استفاده نمایید.
6- قیمت های ارائه شده با توجه به زمان مصرفی ما دقیقا مطابق تعرفه نفر ساعتی اتحادیه صنف مربوطه می باشد . برای اطلاع بیشتر به قیمت های صنف نرم افزار و تعرفه انجمن طراحان رجوع نمایید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، طراحی وب
جدیدترین آگهی‌ها