آگهی ویژه

Silicon bracelet flash memory – فلش دستبندی سیلیکونی

رابط کاربری : USB 1.1 و USB2.0
ظرفیت : 8 گیگابایت
رنگبندی : سفید ، سیاه ، آبی ، قرمز ، زرد ، سبز ، صورتی ، بنفش
ماده سازنده : سیلیکون
قابل اجرا بروی سیستمهای : Windows 7/Vista/XP/2000/ME/98 and Mac OS 8.6 and above

توضیحات محصول
فلش مموری ها به دلیل تسهیل انتقال داده ها و ذخیره سازی اطلاعات به سرعت جای خود را در بین کاربران عادی و حرفه ای کامپیوتر باز کرد و توانست خود را به عنوان Device ضروری که وجودش اجباری است به بازار PC تحمیل کند .
این موضوع هم به نفع کاربران بود تا به راحتی و فارغ از مشگلات روتین موجود به ذخیره سازی و انتقال اطلاعات بپردازند و هم به نفع شرکت ها و کمپانی های بزرگ تولید سخت افزار بود تا با استفاده از این بازار همیشگی و پر مشتری سودهای کلانی به دست بیاورند .
شاید تنها مشگلی که متوجه کاربران فلش مموری ها می شود این است که به دلیل سایز کوچک و حجم کم ان به راحتی گم می شوندو تمام اطلاعات و داده ها به راحتی از بین می رود .
شرکت داده پرداز ایگل دست به خلاقیت جالبی زد تا این مشگل را هم برای کاربران مرتفع کند . برای این منظور Bracelet flash memory را طراحی کرد تا خطر گم شدن و از بین رفتن داده ها را برای همیشه حل کند همچنین از یک فلش مموری یک دستبند شیک و زیبا بسازد .
این مدل فلش که silicon bracelet flash memory نام دارد در ۸ رنگ متفاوت و گارانتی لایف تایف تعویض ارایه شده است.
مهم :
هر شرکت یا ارگانی یا حتی شخص که سفارش بالای ۵۰ عدد فلش را داشته باشد می تواند روی فلش با هزینه بسیار اندک نوشته مورد نظر خود را بنویسد.

قیمت: 23,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های موبایل و تلفن، لوازم جانبی
جدیدترین آگهی‌ها