آگهی ویژه

ماهیتابه سرامیکی 3 لایه NOORINO ضد سرطان

ظروف سرامیکی 3 لایه NOORINO با تکنولوژی نانو بهمراه پوششی متراکم با لایه نچسب ، سالمترین ظروف آشپزخانه با استاندارد جهانی می باشد که به همین دلیل استفاده از این ظروف نوید غذایی ترد ، شتشویی آسان و تجربه آشپزی متفاوت از همیشه را به شما خواهد داد.

دوستدار سلامتی و محیط زیست :
بر خلاف ماهیتابه های نچسپ متداول با جنس PTFE یا سایر فلوروپلیمرها که در دمای بالای 260 درجه سانتی گراد مواد شیمیایی سمی متصاعد می کنند ، ماهیتابه های سرامیکی NOORINO تا دمای 450 درجه سانتی گراد مقاوم بوده و در معرض حرارت هیچ نوع گاز سمی آزاد نشده و پوشش سطح آن نیز آسیب نخواهد دید .

پخش یکنواخت و انتقال فوق العاده حرارت (Induction Base) :
لایه Induction در کف ماهیتابه های NOORINO باعث توزیع یکنواخت حرارت ، ماندگاری و انتقال فوق العاده آن در ظرف خواهد شد. بدین ترتیب هنگام سرخ کردن ، شعله ملایم و متوسط کافی است و این امر به پخت بهتر غذاهای پروتئین دار کمک خواهد کرد.

مصرف روغن کمتر :
به دلیل استفاده از لایه سرامیک و عدم جذب توسط سطح داخلی ، مصرف روغن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

دستگیره خوش دست Soft Touch :
دستگیره ماهیتابه از نوع غیر خشک و نرم تهیه شده است بطوری که کار کردن با آن آسان و لذت بخش خواهد بود.

طراحی زیبا و سبک :
ماهیتابه ها در چهار رنگ سبز ، قرمز ، آبی و صورتی خوشرنگ در اندازه های 24 ، 26 و 28 سانتی متر با بسته بندی زیبا عرضه می شوند و با توجه به جنس آن ، بسیار سبک میباشند .

شستشوی آسان :
تمیز نمودن ظروف سرامیکی NOORINO به آسانی امکان پذیر است . تنها کافی است از آب ولرم و کف بهمراه ابر یا اسفنج نرم استفاده گردد .

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، لوازم منزل
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها