آگهی ویژه

رینگ و لاستیک 20 اسپرت

رینگ 20 لنزو اصلی-کاملا سالم -بدون تاب وضربه با لاستیک مکسز 50 درصد- قابل نصب روی پرادو.رونیز.پاترول.پیکاپ.سرانزا و...

گروه لاستیک سازی نکسن یک از معتبرترین لاستیک سازان کشور کره جنوبی می باشد که در حال رقابت با دو برند معتبر دیگر کره ای با نام های کومهو و هانکوک در بازار جهانی می باشد. تا به امروز (سال 2015) لاستیک نکسن بعنوان لاستیک فابریک خودرهای مختلفی انتخاب شده است که از جمله آنها می توان به هیوندایی, شورولت, کیا, و ... اشاره کرد.

خصوصیات لاستیک نکسن و رودستون با طرح CP641
این طرح لاستیک به اصطلاح یک طرح گل جهت دار ( با شیب خیلی ملایم) می باشد که با دو برند نکسن و رودستون در بازار یافت می شود. لازم بذکر است که لاستیک با برند رودستون توسط گروه لاستیک سازی نکسن تولید می شود و زیر مجموعه این گروه لاستیک سازی می باشد. همچنین این طرح لاستیک مخصوص اتومبیل های سواری (Sedan) طراحی و تولید می شود و شامل خصوصیات زیر می باشد:

1. در گروه محصولات رودستون این طرح لاستیک جزء لاستیک های تابستانه قرار دارد. (Summer Tire)
2. در گروه محصولات نکسن این طرح لاستیک در ردیف لاستیک با عملکرد بالا قرار دارد. (High Performance)
3. قابلیت تخلیه آب مناسب و ترمزگیری عالی در زمینهای مرطوب و بارانی.
4. طراحی دیواره مناسب بمنظور بهبود قابلیت فرمانپذیری.

معرفی لاستیک فالکن
لاستیک فالکن یکی از زیرشاخه های گروه لاستیک سازی سومیتومو ژاپن می باشد که از سال 1983 میلادی در ژاپن اقدام به تولید انواع مختلف لاستیک می کند. بعبارت دیگر لاستیک فالکن یکی از محصولات گروه لاستیک سازی سومیتومو ژاپن می باشد که با نام و برند فالکن روانه بازار جهانی می شود. لاستیک فالکن یکی از برجسته ترین برندهای دنیا در تولید لاستیک های عملکردی با قابلیت فوق بالا (UHP ( Ultra High Performance)) برای انواع مسابقات اتومبیل رانی می باشد.

قیمت: 3,500,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های اتومبیل، لوازم و تزئینات
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها