آگهی ویژه

نصب قفل شب بند ضد دیلم قبل از مسافرت

اگر از ادارات آگاهی سوال کنید به شما خواهند گفت که عموما سرقت منازل ، مغازه ها و دیگر اماکن از طریق دیلم زنی انجام میشود به صورتی که سارقین دیلم را در محل قفل بین درب و چهار چوب قرار داده و زبانه قفل را از داخل مقابل آن خارج و درب را باز میکنند.

این نوع قفل شب بند فقط به منظور جلوگیری از سرقت بواسطه دیلم زنی طراحی شده است و در زمان قفل بودن ، درب را به چهار چوب میدوزد ضمن اینکه این قفل علاوه بر اتصال به سطح رویی درب از داخل با پیچهای مخصوص به لبه داخلی کلاف چوبی درب نیز پیچ میشود و جدا کردن قفل را از روی درب غیر ممکن مینماید تا جایی که سارقینی که با دیلم زنی اقدام به سرقت میکنند راهی بجز تخریب کامل نقطه اتصال قفل نخواهند داشت که در این حالت علاوه بر مشکلات عدیده نیازمند استفاده از دیلمهای بزرگترو سنگین تر میباشند که طبیعتا برای سارقین مطلوب نمیباشد.

در عین حال چنانچه در فیلمهای خارجی به قفلهای نصب شده بر روی دربها ، بویژه درب منازل آمریکایی و اروپایی توجه کنید متوجه خواهید شد که این قفل به طور گسترده در تمام دنیا در حال استفاده است چرا که هیچ قفل شب بند دیگری کار این قفل ضد دیلم را انجام نمیدهد.

در پایان با توجه به طراحی ویژه این قفل در برابر دیلم زنی ، جایگزن نمودن تمام قفلهای شب بند قدیمی با این قفل ضد دیلم و همچنین نصب این قفل بر روی تمام دربهای بدون قفل شب بند به همه توصیه میگردد.

زمان مورد نیاز نصب ، 1 ساعت
قابل نصب روی انواع درب بدون نیاز به تعویض قفلهای قبلی
قابل ارائه با کلید ساده و کامپیوتری
قیمت: 49 هزار تومان

قیمت: 49,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها