آگهی ویژه

پودر گرافیت چرب ۸۵ و ۹۰ درصد کربن نقره ای

پودر گرافیت چرب ، واردات و تامین پودر گرافیت چرب روغنی نقره ای و مشکی با درصد خلوص کربن ۸۵+ / ۹۰+ / ۹۷+ با دانه بندی مش ۱۵۰/۲۲۰/۳۲۵/۸۰۰ موجود در انبار تهران
جهت مصرف در صنایع محترم فولادی ، لنت سازی ، ریخته گری ، روانکاری و گریس سازی.
بسته بندی جانبو ۹۰۰ کیلویی کیسه ای پلمپ
امکان ارسال کیسه ۲۰ کیلویی به عنوان نمونه

کاربردهای گرافیت گرافیت چرب
گرافیت کاربرد فراوانی دارد که از ان جمله

صنایع ریخته گری
با ترکیب گرافیت چرب با یک حلال می توان از ان بعنوان پوشش برای قالب ریخته گری استفاده نمود و همجنین میتوان برای تمیز کردن قالب استفاده نمود.و از گرافیت برای ساخت بوته ریخته گری نیز استفاده می شود.

صنایع فورج و گرافیت چرب
انتخاب روانکار مناسب برای قالب، یکی از مهمترین و موثرترین عوامل در انجام فرآیند فورج موفق محسوب می ­شود.افزایش حداکثری عمر قالب، جلوگیری از گیرکردن و چسبیدن قطعات به قالب بخشی از مزایای و کاربرد گرافیت مایع می باشد.

روان کننده ها
گرافیت چرب یکی از ترکیبات اصلی روغن هایی مانند گریس و غیره است. این ماده با ترکیب روغن لایه نازک روی سطح اعمال شده ایجاد می کند و در نتیجه اصطکاک را کاهش می دهد.

لنت ترمز و کلاچ
از گرافیت چرب در ساخت لنت ترمز و کلاچ نیز استفاده می شود و در سالهای اخیر کاربرد آن در این صنعت بیشتر شده است.

صنایع رنگ سازی
گرافیت چرب و گرافیت خشک قدرت پوشانندگی و گسترش بالایی دارد و وقتی که در رنگ به کار می رود لایه های آن به موازات سطح قرار گرفته و در مقابل نفوذ آب بسیار مقاوم می شود. همچنین گرافیت به شدت به فلزات واقع در سطوح رنگ شده می چسبد و در نتیجه موجب افزایش چسبندگی رنگ به سطح می شود.از گرافیت در ساخت رنگهای تعمیری برای اسکلتهای فولادی و آستریهای اولیه ممانعت کننده از خوردگی به کار می رود که در کاربرد دوم اغلب با سرب قرمز مخلوط می شود.

صنایع الکتریکی
در دستگا‌ه های الکترونیکی و نیز به صورت مخصوص در دستگاه‌های تایپ الکتریکی، کاربرد کانی گرافیت بسیار مشهود است.و در ساخت قطعات تلفن همراه و خودروی‌های برقی از گرافیت ، گرافیت چرب به دلیل رسانایی بالا استفاده می‌شود

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، معدن
جدیدترین آگهی‌ها